تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين شاخص براي برگزاري انتخابات حضور حداکثري مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵۴ب.ظ)
استاندار تهران: مهم‌ترين شاخص براي برگزاري انتخابات حضور حداکثري مردم است موج-استاندار تهران گفت: حضور حداکثري و مؤثر مردم مهم‌ترين شاخص در روند برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدحسين هاشمي در آيين آغاز فعاليت رسمي ستاد انتخابات استان تهران افزود: کار بزرگ را در انتخابات مردم انجام مي‌دهند که با حضور حداکثري و آگاهانه خود در پاي صندوق‌هاي رأي ضمن اعلام حمايت از انقلاب، زمينه ساز دفع تمام ترفندها و توطئه‌هاي دشمن مي‌شوند.
وي با اشاره به اينکه فراهم کردن زمينه براي حضور حداکثري مردم بدون توجه به نتيجه و خروجي صندوق‌ها وظيفه اصلي برگزار کنندگان انتخابات است تصريح کرد: عوامل اجرايي و نظارتي بايد براساس قانون و شرع از آرا مردم به عنوان حق الناس صيانت کنند.
استاندار تهران با تاکيد بر اينکه کارکرد گروهي و حزبي مجريان و ناظران انتخابات خيانت بر مردم، نظام و جفا به رهبري و انقلاب است گفت: حضور و مشارکت فعال مردم در انتخابات منجر به خلق حماسه سياسي ديگر و همچنين موفقيتي بزرگ براي ملت اسلامي خواهد شد.
هاشمي با اشاره به اينکه پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در سال 57 نتيجه حضور گسترده و ميليوني مردم بود افزود: به رغم اين‌ها، امام راحل دستور برگزاري يک انتخابات و رفراندم سراسري را براي تثبيت نظام جمهوري اسلامي در سال 58 صادر کردند.
وي تصريح کرد: اين اقدام ارزشمند و قابل توجه بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي به همه ما نشان داد که در هر شرايط و براي انجام هر حرکتي بعد از خدا بايد به مردم متکي باشيم.
استاندار تهران گفت: امام خميني (ره) با اين اقدام اين نکته را به ما يادآور شدند که سرنوشت مردم بايد به دست خود مردم رقم بخورد و مردم براي سرنوشتشان تصميم بگيرند.
هاشمي تصريح کرد: در 37 سال گذشته نيز با برگزاري انتخابات در مقاطع مختلف حضور گسترده و قوي مردم موجب تثبيت انقلاب و بيانگر مشروعيت و مقبوليت نظام شده است.
به گفته استاندار تهران، حضور گسترده، فعال و آگاهانه مردم در پاي صندوق‌هاي رأي همواره بيانگر حمايت قاطع آحاد جامعه از انقلاب و نظام و همچنين خنثي کننده توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمن بوده است.
هاشمي با اشاره به اينکه در سال 92 دشمنان فضاي سنگيني را در آستانه برگزاري انتخابات رياست جمهوري در کشور ايجاد کرده بودند تاکيد کرد: تدبير هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصيرت و آگاهي ملت موجب شد تا شاهد برگزاري يک انتخابات باشکوه با مشارکت 73 درصدي مردم به عنوان يک حماسه بزرگ سياسي در راستاي شکست توطئه‌هاي دشمن باشيم.
استاندار تهران با تاکيد بر حفظ همدلي، هماهنگي و وحدت براي برگزاري انتخابات پبش رو افزود: نبايد با اقدامات غيرمنطقي و تصميم‌هاي غيراصولي فضاي جامعه را در آستانه برگزاري انتخابات دچار مشکل کنيم.
هاشمي تاکيد کرد: حضور حداکثري مردم در انتخابات با مشارکت همه نيروهاي وفادار به نظام و متعهد و معتقد به انقلاب براي خلق حماسه سياسي و موفقيتي بزرگ در کشور بايد سرلوحه فعاليت برگزار کنندگان انتخابات باشد.
ستاد انتخابات استان تهران امروز در مراسمي با حضور رئيس و اعضاي ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌هاي تابعه استان، رئيس و اعضاي هيات نظارت انتخابات، رئيس کل دادگستري استان، رئيس سازمان اطلاعات استان و همچنين روسا و اعضاي کميته‌هاي ستاد انتخابات استان تهران و شهرستان‌هاي تابعه در سالن همايش‌هاي استانداري تهران برگزار شد.
انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي همزمان با انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري هفتم اسفند سال جاري برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن