تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813020746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرآیند یادگیری در دانش‌آموزان باید توسط آموزش و پرورش رصد شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز سنجش: فرآیند یادگیری در دانش‌آموزان باید توسط آموزش و پرورش رصد شود رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی نظارت بر فرآیند یاددهی و یادگیری آخرین و اساسی‌ترین مرحله نظارت در نظام تعلیم و تربیت است و باید وزارت آموزش و پرورش نظارت بر این فرآیند را در دستور کار خود قرار دهد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان ساعت 09:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، عبدالرسول عمادی در حاشیه چهارمین نشست هم‌اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه شش کشوری که در استان قم برگزار شد، اظهارکرد: بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش استان‌های کشور به شش منطقه گیلان، البرز، شهرستان‌های تهران، تهران و قم تقسیم شده است. رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: مدیران کل در این نشست، مسائل منطقه‌ای را بررسی می‌کنند و مصوبات این جلسات در دبیرخانه وزارت آموزش و پرورش تکمیل و به نشست کلی مدیران و شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش منتقل می‌شود.
 
عمادی با اشاره به اینکه هر کدام از این نشست‌های قطبی توسط یکی از مدیران آموزش و پرورش اداره می‌شوند، گفت: بررسی راهکارهای بهبود نظارت بر فرآیند یاددهی و یادگیری و بررسی راهکارهای ساماندهی مشارکت مالی اولیای دانش آموزان در مدارس در دستور کار چهارمین جلسه هم‌اندیشی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه شش کشوری است.
 
وی ارتقای مدیریت آموزشگاهی‌ را یکی از سیاست های آموزش و پرورش دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در آموزشگاه‌ها مدیران باید از فرآیندهای موجود در کلاس آگاهی داشته باشند؛ بررسی نظارت بر فرآیند یاددهی و یادگیری آخرین و اساسی‌ترین مرحله نظارت در نظام تعلیم و تربیت است و باید وزارت آموزش و پرورش نظارت بر این فرآیند را در دستور کار خود قرار دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: در استان‌هایی که جمعیت بیشتری از آن‌ها در روستاها ساکن هستند توجه ویژه‌ای به دانش آموزان مناطق روستایی می‌شود و در سال‌های اخیر شاهد مشارکت مردم و خیران در تجهیز این مدارس بوده‌ایم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن