تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812969559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانجامِ گمانه‌زنی‌ها درباره مرگ احمد چلبی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
سرانجامِ گمانه‌زنی‌ها درباره مرگ احمد چلبی
سرانجامِ گمانه‌زنی‌ها درباره مرگ احمد چلبی عضو سابق پارلمان ملي عراق روز شنبه فاش کرد که تحقيقات پزشکي قانوني نشان داد مرگ احمد چلبي کاملا طبيعي بوده است.


به گزارش فرهنگ نیوز، 'عزت الشابندر' شخصيت سياسي که از آخرين افرادي است که با احمد چلبي ديدار کرده بود، روز شنبه در صفحه شخصي خود در اينترنت اعلام کرد نتايج آزمايش هاي پزشکي نشان داد که مرگ احمد چلبي طبيعي و براثر سکته قلبي بوده است.
 
وي با اين اظهارات به گمانه زني هاي روزهاي اخير برخي رسانه ها در خصوص احتمال مرگ غيرطبيعي احمد چلبي پايان داد.
 
ساعاتي پس از مرگ احمد چلبي در سه شنبه گذشته، برخي جريان ها موضوع مرگ غير طبيعي وي را مطرح کردند و بر آن اصرار ورزيدند و سرانجام به درخواست خانواده، جسد وي به پزشکي قانون براي انجام آزمايش و کالبد شکافي انتقال يافت. 
 
درهمين حال برخي رسانه هاي عراق روز شنبه، از احتمال ساخت و نصب تنديسي از احمد چلبي در بغداد، به منظور تجليل از شخصيت و عملکرد سياسي وي خبر دادند.
 
'نيازي معمار اوغلو' عضو پارلمان ملي عراق در اظهاراتي که در برخي رسانه هاي عراق منتشر شد گفت که در حال جمع آوري امضا در داخل پارلمان براي ساخت مجسمه اي براي احمد چلبي است.
 
وي گفته است که احمد چلبي به عنوان چهره سياسي برجسته عراق که در سقوط رژيم صدام نقش تعيين کننده داشت و از بانيان دمکراسي جديد در اين کشور به شمار مي رود مستحق داشتن مجسمه اي است که نسل هاي آينده او را بشناسند.
 
احمد چلبي که چند روز قبل در منزل شخصي اش در بغداد جان باخت ديروز جمعه با حضور مقامات کشوري و شخصيت هاي سياسي عراق در صحن امامين کاظمين (ع) در شمال بغداد به خاک سپرده شد.
 
برخي رسانه هاي عراق امروز در گزارش هايي اعلام کردند که احتمالا 'تمارا چلبي' دختر احمد چلبي بعد از پدرش رياست حزب کنگره ملي عراق را برعهده بگيرد.
 
در صورت تحقق اين رويداد، تمارا اولين زن عراقي خواهد بود که رهبري يک حزب سياسي برجسته را در عراق به دست خواهد گرفت.
 


منبع: ایرنا


94/8/17 - 08:28 - 2015-11-8 08:28:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن