تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير تعاون: تشكيل تالار فكر پيوند بين دانشگاهها و دستگاههاي اجرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير تعاون: تشكيل تالار فكر پيوند بين دانشگاهها و دستگاههاي اجرايي است
اقتصاد
معاون تحقيقات، آموزش و ترويج وزارت تعاون گفت: حمايت از اتاق‌هاي فكر مي تواند در حل بسياري از مشكلات موثر بوده و مجريان امور را در اجراي كارها ياري دهد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي وزارت تعاون، غلامحسين حسيني نيا در اولين جلسه تالار فكر كه با حضور اساتيد دانشگاهها و مديران تعاون برگزار شد، گفت: اگر دستگاه‌هاي اجرايي به محصول فكري اين اتاق‌ها عمل كنند و آنها را در تصميم‌گيري ها ملاك قرار دهند، تصميم‌سازي در كشور عملي تر خواهد شد.

وي افزود: هدف از تشكيل تالار فكر، پشتيباني فكري براي بخش تعاون و نظام مند كردن فرآيند جهت سياستگذاران و تصميم گيران به منظور توسعه پايدار و متوازن است.

حسيني نيا با اشاره به اينكه تالار مجازي تعاون با عنوان انديشه سراي تعاون به آدرس اينترنتي ‪ WWW.Tavvon.ir‬از اوايل سال ‪ ۸۵‬راه اندازي شده است، گفت: بيش از ‪ ۹۰۰‬هزار نفر از دانشجويان، فارغ التحصيلان و اساتيد مقالات و ايده‌هاي مختلف ارايه داده‌اند كه قرار است از ايده‌هاي برتر ارسالي در توسعه بخش تعاون استفاده شود.

معاون تحقيقات، آموزش و ترويج وزارت تعاون، راه اندازي انجمن علمي تعاون را پيشنهاد كرد و گفت: وجود اين انجمن به طور يقين گره گشا خواهد بود و ما قادر هستيم با تشكيل اين انجمن نشريات علمي، پژوهشي نيز در اين زمينه داشته باشيم.

وي خودگرداني و خوداتكايي، تعاون در بانكداري، تعاون و بيمه، بهره وري تعاوني ها، توسعه تجارت الكترونيك، تعاوني‌هاي فراگير، تعاوني‌هاي سهامي عام، فرهنگ و تعاون و... را از جمله موضوعات روز بخش تعاون عنوان كرد.

وي گفت: بخش تعاون مي‌تواند به موضوعات مختلف و به روز بپردازد كه مستلزم انديشه ورزي مسئولانه نسبت به تعاون است و عدم خودباوري از جمله نقاط ضعف اين بخش است كه بايد به مرور گمرك شود.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن