تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994212




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از گنجينه آثار آيت‌الله ملک‌حسيني (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷ب.ظ)
رونمايي از گنجينه آثار آيت‌الله ملک‌حسيني (ره) موج- به همت اداره‌کل ميراث فرهنگي و گردشگري استان کهگيلويه و بويراحمد، از تمبر يادبود و گنجينه آثار آيت‌الله سيد کرامت‌الله ملک‌حسيني نماينده فقيد رهبري و نماينده مردم کهگيلويه و بويراحمد در مجلس خبرگان رهبري رونمايي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که آيت‌الله سيد شرف‌الدين ملک‌حسيني، نماينده ولي‌فقيه در استان کهگيلويه و بويراحمد، غلام‌محمد زارعي نماينده بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي و ساير مسوولان حضور داشتند در سومين سالگرد رحلت آن عالم رباني از اين دو اثر رونمايي شد.
در اين آيين، آيت‌الله سيد شرف‌الدين ملک‌حسيني نماينده ولي‌فقيه در استان کهگيلويه و بويراحمد در جمع خبرنگاران با گرامي‌داشت سومين سالگرد رحلت نماينده پيشين رهبري در استان کهگيلويه و بويراحمد اظهار کرد: تمبرها همواره حادثه‌اي و يادبودي و واقعه‌اي مهم را يادآوري مي‌کنند.
نماينده ولي‌فقيه در استان کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: تلاشي که عزيزان کرده‌اند براي ماندگار کردن نام و فضيلت‌هاي يک انسان بزرگوار است تا زمينه را براي تبيين فضائل آن انسان بزرگ فراهم کنند.
آيت‌الله ملک‌حسيني افزود: ماندگار کردن فضيلت‌ها براي اين است که نسل‌هاي آينده به اين فضيلت‌ها و کرامت‌ها زينت پيدا کنند.
وي بيان کرد: هر رفتاري را که تبديل به يک رفتار تاريخي کنيم و يادي را که به يادکرد تاريخي تبديل مي‌کنيم، هدف از آن بزرگداشت خوبي‌ها و فضائل و کرامات است.
همچنين در اين آيين از گنجينه آثار آيت‌الله ملک‌حسيني در موزه ياسوج رونمايي شد که در ادامه محمود باقري مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان با بيان اين که همه در استان نسبت به آيت‌الله مرحوم ملک‌حسيني مديون هستيم اين کار را پاسداشت ياد و خاطره بزرگ مردي دانست که تاريخ استان از گذشته تا حال و آينده به آن افتخار مي‌کند.
دبير انجمن ميراث فرهنگي کهگيلويه وبويراحمد به مجاهدت‌هاي علمي و سياسي آيت الله ملک حسيني اشاره کرد و گفت: بايد در زمينه معرفي اين شخصيت ارزشمند ديني و علمي به نسل جديد تلاش‌هاي زيادي کنيم.
محمود باقري افزود: مردم در زمان حيات آن عالم رباني براي رفع مشکلات خود در همه زمينه‌ها به اين بيت مراجعه مي‌کردند که تکيه گاهي براي مردم استان محسوب مي‌شد.
باقري با اشاره به اينکه خدمات اين فقيه عالي قدر به نظام، مردم و نيز حوز ه هاي علميه فراموش نشدني است اظهارکرد: رهنمودهاي اين بزرگ مرد تاريخ جنوب کشور همواره راهگشاي مشکلات و معضلات در استان بوده و حفظ وگسترش دست نوشت ها و کتاب‌هاي اين عالم رباني به عنوان يک ميراث معنوي وظيفه ما در اين اداره کل است.
مديرکل ميراث فرهنگي استان تصريح کرد: موزه جديد ياسوج در فضايي خوب و در خور نام استان در حال ساخت است که در سال ۹۵ با انتقال موزه از مکان فعلي به مکان جديد آثار آيت‌الله ملک‌حسيني نيز به آن انتقال خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن