تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819600632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قم تأکید کرد؛ اجرای سیاست‌های مقابله با کم‌آبی برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی آن در آینده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار قم تأکید کرد؛ اجرای سیاست‌های مقابله با کم‌آبی برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی آن در آینده استان‌ها > قم - استاندار قم با اشاره به چالش آب در کشور و استان قم در دهه های آتی اظهار کرد: اجرای سیاست های مقابله با کم آبی در راستای جلوگیری از مسائل و مشکلات اجتماعی و امنیتی آن در دهه های آینده ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي حفاظت از منابع آب استان قم كه پيش از ظهر امروز در سالن امام جواد(ع) استانداري برگزار شد طي سخناني تلاش براي اصلاح الگوي مصرف در قم را مورد تاكيد قرار داد.
استاندار قم با اشاره به چالش آب در دهه هاي آتي در كشور و استان قم افزود: در صورتي كه از همين امروز سياست هاي مقابله با كم آبي عملياتي نشود در آينده ي نه چندان دور شاهد مشكلات اجتماعي و امنيتي در زمينه ي آب خواهيم بود.
وي مصرف بهينه ي آب و اصلاح الگوي كشت در بخش كشاورزي را براي كاهش مصرف آب ضروري عنوان و تصريح كرد: بيشترين مصرف منابع آب در بخش كشاورزي است و با اتخاذ سياست هاي اصلاحي در اين بخش مي توانيم بقاي آب براي نسل هاي آتي را تضمين كنيم.
نماينده عالي دولت در استان همچنين هزينه هاي سنگين انتقال حوزه به حوزه ي آب از سد دز به قم را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه اين آب تنها بايد مصرف شرب داشته باشد افزود: استفاده از آب شرب در زمينه ي آبياري فضاي سبز و كشاورزي بايد به طور كامل متوقف شود.
صادقي همدلي و همگرايي نهادها و سازمان هاي مرتبط با حفظ منابع آب در راستاي اجراي سياست هاي كلان دولت در اين زمينه را مورد تاكيد قرار داد و گفت: در صورت همراهي مديران مردم نيز همبستگي خود را براي مقابله با اين معضل ابراز خواهند نمود.

کلید واژه ها: کم آبی - خشکسالی - جیره‌بندی آب - استان قم -




شنبه 16 آبان 1394 - 15:03:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن