تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819021795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگروه ساماندهي پروژه‌هاي عمراني در لرستان تشکيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۱ب.ظ)
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي لرستان: کارگروه ساماندهي پروژه‌هاي عمراني در لرستان تشکيل مي شود موج - خرم آباد - رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي لرستان از تشکيل کارگروه ساماندهي پروژه‌هاي عمراني در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي هادي‌چگني نيز در اين جلسه با اعلام اين خبر افزود: اگر دستگاهي درباره‌ي واگذاري پروژه نميه تمام‌اش مقاومت نشان دهد، کارگروه ساماندهي پروژه‌هاي عمراني، خود وارد عمل شده و آن را تعيين تکليف مي‌کند.
وي به فضاي خوب کسب و کار لرستان در زمان تحريم‌هاي اقتصادي اشاره و تصريح کرد: اين فضا حاصل تلاش‌ هوشنگ بازوند؛ استاندار لرستان بود که با استفاده از همدلي، هم زباني و مديريت جهادي توانست سرمايه‌گذار بخش خصوصي نيز جذب نمايد.
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي لرستان به همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در استان اشاره و اضافه کرد: اين همايش منجر به امضاي تفاهم‌نامه‌هايي در مجموع به ارزش 5 ميليارد تومان شد.
هادي‌چگني بر جذب سرمايه‌گذار داخلي و خارجي در شرايط پساتحريم تأکيد کرد و افزود: به دليل اين‌که سرمايه‎گذاران بخش خصوصي به اداره‌ کل سرمايه‌گذاري بين‌المللي خارجي مراجعه مي‌کنند، رئيس اتاق خرم‌آباد و ديگر مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با موضوع نياز است با هماهنگي‌هاي لازم اين سرمايه‌گذاران را به استان هدايت کنند.
وي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به ماده 27 قانون تنظيم2 دولت گفت: بر اساس اين ماده‌ي قانوني، پروژه‌هاي عمراني تمام و نيمه‌تمام به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.
رئيس سازمان مديريت برنامه‌ريزي لرستان ادامه داد: براي تکميل اين پروژه‌ها دولت به 400 هزار ميليارد تومان نياز دارد، اين در حالي است که سالانه بيشتر از 30 هزار ميليارد تومان نمي‌تواند به اين پروژه‎ها تخصيص دهد، که بر اين اساس 14سال طول مي‌کشد به اتمام برسند؛ به همين منظور اين پروژه‌ها را به بخش خصوصي واگذار مي‌کند.
در ادامه رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نيز در اين جلسه گفت: بايد نگاه دولتي به جذب سرمايه‌گذاري خارجي برداشته شود.
محمدرضا صفي‌خاني با بيان اين‌ مطلب افزود: تا زماني که نگاه دولتي به جذب سرمايه‌گذاري خارجي داشته باشيم راه به جايي نخواهيم برد.
وي تأکيد کرد: بايد از توانمندي‌هاي بخش خصوصي در جذب سرمايه‌گذار خارجي استفاده شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن