تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار بنيان گذار سازمان انتقال خون با هيأت مديره موزه تاريخ علوم پزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۷ب.ظ)
ديدار بنيان گذار سازمان انتقال خون با هيأت مديره موزه تاريخ علوم پزشکي موج - فريدون علا، بنيان گذار و نخستين مدير عامل سازمان انتقال خون ايران، با اعضاي هيأت مديره موزه ملي تاريخ علوم پزشکي ايران ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيش از ظهر امروز، فريدون علا به دعوت دکتر حسن برکتي، مدير موزه تاريخ علوم پزشکي ايران، در اين موزه حاضر شد و با اعضاي هيأت مديره گفت و گو کرد.
بنا بر اين گزارش مسوولين موزه تاريخ علوم پزشکي ايران قصد دارند با تهيه فيلم مستندي از زندگي و خدمات دکتر علا خاطرات او و اساتيد ديگري را که از گذشته علا و خدماتش به طب انتقال خون لحظاتي را در خاطر دارند، به تصوير بکشند.
در اين جلسه استاد حسين فرسام، رئيس موزه ملي تاريخ علوم پزشکي ايران، استاد مرتضي مصفا، از نخستين دندانپزشکان ايران، محمد اسلامي، از نخستين پاتولوژيست‌هاي دندانپزشکي ايران، حسن برکتي، مدير موزه، عليرضا پارساپور، مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران و عليرضا عزيزي حضور داشتند و از سازمان انتقال خون ايران بشير حاجي بيگي، مدير کل دفتر مدير عامل و روابط عمومي و زمان حمزه پور، معاون روابط عمومي علا، را همراهي نمودند.
گفتني است موزه ملي تاريخ علوم پزشکي ايران در سال ۱۳۸۰ ودر دوره وزارت محمد فرهادي وزير وقت بهداشت درمان و آموزش پزشکي ايران افتتاح شد. اين موزه داراي بخش‌هاي متعدد و متنوعي شامل: ابزار و ادوات مرتبط با پزشکي، بخش ديرين انسان شناسي، بخش تاريخ دندانپزشکي، بخش داروسازي، بخش تاريخ دامپزشکي، بخش تاريخ پرستاري و مامائي، بخش تاريخ پزشکي در دوران دفاع مقدس و بخش اسناد و کتب خطي پزشکي است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن