تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بابي کمپل دارفاني را وداع گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱ب.ظ)
بابي کمپل دارفاني را وداع گفت موج-شب گذشته بابي کمپل در سن 78 سالگي درگذشت.
به گزارش خبرگزاري موج، بازيکن سابق تيم جوانان انگلستان فوتبال خود را در ليورپول (يک سال پيش از حضور بيل شنکلي) در پست پيستون شروع کرد و سه سال بعد بود که راهي پورتموث و سپس آلدرشوت شد. دوره بازي او کوتاه بود و به دليل مصدوميتي شديد مجبور شد در سال 1966 کفش ها را بياوزيد.
پس از آن بود که کمپل درس هاي مربيگري را در باشگاه هاي کوئينز پارک رنجرز، آرسنال و شفيلد ونزدي آموخت. فولهام در سال 1976 نخستين پست مربيگري او بود. او در سال هاي بعد هدايت باشگاه هاي پورتموث، القادسيه کويت، چلسي و العربي کويت را نيز بر عهده گرفت.
کمپل که در مهم ترين دوره مربيگري خود در بين سال هاي 1988 تا 1991 هدايت آبي هاي لندن را بر عهده داشت، ارتباط نزديکي در اين سال ها با اين باشگاه داشت.کمپل نتوانست در سال 1988 باشگاه را از سقوط برهاند اما در سال 1989 تيم او در دسته پايين تر با اقتدار و 99 امتياز قهرمان شد و به سطح نخست فوتبال جزيره بازگشت. آن ها در فصل بعد پنجم شدند که اين بهترين عملکرد آن ها در آن سال ها بود اما سال 1991 براي کمپل و باشگاه خوب پيش نرفت تا همکاري طرفين به پايان برسد. او در آن سال باشگاه را ترک کرد اما بازيکنان جواني که تربيت کرده بود در سال 1994 به قهرماني جام حذفي نائل شدند. دنيس وايز معروف ترين بازيکني بود که کمپل به فوتبال انگلستان در ترکيب آبي هاي لندن معرفي کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن