تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820410338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش سوريه منطقه وسيعي را در جنوب حلب آزاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ارتش سوريه منطقه وسيعي را در جنوب حلب آزاد کرد
کد خبر: ۵۴۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ - 07 November 2015


ارتش سوریه با آزادسازی 250 کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال گروه تروریستی جبهه النصره در حومه جنوبی حلب، خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کرد و همچنان به پیشروی خود ادامه می دهد.


به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، ارتش سوریه حدود دویست و پنجاه کیلومتر مربع از مناطق حومه جنوبی حلب و بیش از پنجاه منطقه و تپه راهبردی را آزاد کرد که در نتیجه آن بزرگترین پایگاه ها و مناطق استقرار عناصر جبهه النصره در تیررس ارتش سوریه قرار گرفت. مرکز هماهنگی گروه های مسلح از هلاکت حدود نود نفر از عناصر این گروه ها از جمله بیست و پنج نفر از سرکرده ها و مسئولان نظامی جبهه النصره خبر داد.


ربیع کلاوندی در گزارشی از سوریه گفت: با ادامه عملیات ارتش سوریه در حومه حلب، دامنه مناطق آزاد شده از زمان آغاز عملیات تا کنون به 250 کیلومتر مربع رسیده است که شامل پنجاه و دو روستا و تعدادی از تپه های راهبردی می شود که بیش از چهار سال تحت اشغال گروه های مسلح بودند. این دستاوردها باعث شده است العیس، الزربه و الحاضر به عنوان بزرگترین مواضع جبهه النصره در حومه جنوبی حلب در تیررس نیروهای ارتش سوریه قرار بگیرد.


یکی از فرماندهان ارتش سوریه در یکی از روستاهای آزاد شده به خبرنگار العالم گفت: این روستا چهار سال و نیم تحت اشغال گروه های تروریستی بود و رنج های زیادی متحمل شد. آنها خرابکاری های زیادی در این روستا کردند و تاسیسات و زیرساخت های این روستا را از بین بردند.


در ادامه گزارش آمده است: ارتش بر اساس تاکتیک هایی که اتاق عملیات ارتش طراحی می کند، عملیات متمرکزی علیه مواضع تروریست ها اجرا می کند و هر گونه تحرکات و همه مواضع آنها را زیر نظر دارد. گروه های مسلح به هلاکت حدود نود نفر از عناصر خود در این درگیری ها اذعان کرده اند. ارتش سوریه در حلب نیز به حملات خود علیه اتاق های عملیات تروریست ها در عامریه، شیخ سعید و صلاح الدین ادامه می دهد. تروریست ها در این اتاق های عملیات در حال طراحی حمله به ورودی جنوبی حلب بودند که طرح های آنها با شکست روبرو شد.


در پایان گزارش آمده است: ارتش سوریه در عملیات خود در حومه جنوبی حلب از تاکتیک مبتنی بر سیطره بر تپه های راهبردی استفاده می کند و همین امر باعث پیشروی سریع این نیروها و ناتوانی افراد مسلح از مقابله با نیروهای ارتش می شود. 

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن