تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شائبه‌ داوری را به فدراسیون فوتبال گزارش دهید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شائبه‌ داوری را به فدراسیون فوتبال گزارش دهید
رئیس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باشگاه‌ها به صورت رسمی خواسته است هر گونه شائبه و گزارشی را درباره داوری اعلام کنند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدحسین حمیسی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به هجمه اخیر علیه داوری در فوتبال ایران و شائبه تعمدی بودن اشتباه‌های داوری در برخی بازی‌ها چیست، گفت: ما هم در رسانه‌ها این مطالب را می‌خوانیم ولی هیچ باشگاهی به صورت شفاهی یا مکتوب در این باره چیزی به ما اعلام نکرده است. ما از همه باشگاه‌ها خواسته‌ایم تا هر گزارشی که در این‌ رابطه دارند را به ما ارائه دهند.

او ادامه داد: درحال حاضر گزارشی را از سازمان لیگ خواسته‌ایم تا دراین‌باره به ما ارائه دهد و از باشگاه‌ها هم طی نامه‌هایی رسمی خواسته‌ایم تا اگر سرنخ، آیتم، نکته یا گزارشی درباره تعمدی بودن اشتباه‌های داوری و مسائلی از دست دارند به ما بدهند. اگر تیم‌ها در این‌باره سندی ندارند حداقل آیتم‌های مورد نظرشان را بگویند تا بررسی کنیم. متاسفانه فضای حال حاضر به شکلی است که فضای داوری را ملتهب می‌کند و هر قدر استرس به داوری‌ها وارد کنیم تاثیرش را در زمین می‌بینیم و داوران با استرس بیشتری قضاوت می‌کنند.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که گفته می‌شود مسائل داوری اخیر در بازی‌های پرسپولیس پروژه‌ای است که فدراسیون و وزارت ورزش را در تقابل با یکدیگر قرار دهند و نظر او در این‌باره چیست، بیان کرد: این صحبت‌ها همگی گمانه‌زنی است. باید برای این حرف‌ها مستندی باشد. مطمئن باشید ما با هر تخلفی برخورد می‌کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تهدید پرسپولیسی‌ها مبنی بر کنار‌ه‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر چیست، اظهار کرد: من هم این مطلب را در رسانه‌ها دیده‌ام ولی باید بگویم که با کنار کشیدن یک تیم مشکلی حل نمی‌شود و باید به دنبال راه حل واقعی بود.




فدراسیون فوتبال

ارسال به تلگرام


11:36  1394/08/16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن