تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816359227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجويان براي دريافت گواهي معافيت تحصيلي سربازي به پليس +10 مراجعه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶ق.ظ)
معاون وظيفه عمومي نيروي انتظامي اردبيل: دانشجويان براي دريافت گواهي معافيت تحصيلي سربازي به پليس +10 مراجعه کنند موج - معاون وظيفه عمومي نيروي انتظامي اردبيل از دانشجويان خواست تا براي دريافت گواهي معافيت تحصيلي به سازمان وظيفه عمومي و يا مراجعه مراجعه کرده و با ارائه مدارکي آخرين وضعيت تحصيلي خود را اعلام کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون وظيفه عمومي نيروي انتظامي اردبيل گفت: افرادي که داراي شرايط معافيت از بابت سه برادر هستند تا آخر آبان فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پليس +10 نسبت به انجام اقدامات معافيت از سربازي اقدام کنند.
دادرس همت‌جو در اردبيل اظهار کرد: افرادي که به سن 18 سال کامل رسيده‌اند در گروه جنسيتي پسران مي‌توانند براي مطلع شدن از وضعيت خدمت سربازي خود به سازمان وظيفه عمومي و يا دفاتر پليس +10 مراجعه کنند تا با شرايط اعزام و انجام وظيفه مقدس سربازي بيشتر آشنا شده و در جريان امر قرار گيرند.
وي صدور معافيت‌هاي تحصيلي براي دانشجويان را يادآور شد و افزود: قبل از حضور در دانشگاه افراد پذيرفته شده در دانشگاه‌ها بايد وضعيت خدمت سربازي خود را مشخص کنند، چراکه؛ اگر به اين کار دست نزنند با اضافه خدمت و يا جرائمي روبه‌رو مي‌شوند که حتي دريافت مدارک تحصيلي آن‌ها امکان‌پذير نخواهد بود.
معاون وظيفه عمومي نيروي انتظامي اردبيل از دانشجويان خواست تا براي دريافت گواهي معافيت تحصيلي به سازمان وظيفه عمومي و يا پليس +10 مراجعه کرده و با ارائه مدارکي آخرين وضعيت تحصيلي خود را اعلام کنند.
همت‌جو در مورد بهره‌مندي عده‌اي از افراد از شرايط سه برادري گفت: کساني که داراي شرايط معافيت از بابت سه برادري هستند تا آخر آبان فرصت دارند با پر کردن فرم‌ها و تحويل مدارک نسبت به بهره‌مندي از اين معافيت خدمت سربازي اقدام کنند.
اين مسوول بيان کرد: اگر افرادي از اين مدت کوتاه باقي‌مانده استفاده نکنند تکرار اين شرايط امکان‌پذير نبوده و زمينه‌اي براي ادامه بهره‌مندي از مزاياي خدمت سربازي ادامه مزاياي معافيت خدمت از سربازي براي آن‌ها فراهم نخواهد آمد.
معاون وظيفه عمومي نيروي انتظامي اردبيل از شرايط ويژه براي دانشجويان تحصيلات تکميلي در بهره‌مندي از معافيت‌هاي سربازي خبر داد و يادآور شد: بر اساس اعلام نظام وظيفه دانشجويان مقطع کارشناسي ارشد و دکتري با محوريت ماموران نيروهاي نظامي و انتظامي مي‌توانند پروژه‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي خود را انجام دهند و با احراز شرايط از معافيت 2 تا 16 ماهه خدمت سربازي بهره‌مند شوند.
همت‌جو ادامه داد: اين امر علاوه بر تشويق به امر تحقيق و پژوهش، زمينه بهره‌مندي افراد واجد شرايط را از کسري خدمت نيز فراهم مي‌آورد.
وي تصريح کرد: با موافقت فرماندهي کل نيروهاي مسلح مقام معظم رهبري بخشودگي اضافه خدمت و برخي از جرائم مورد توجه قرار گرفته و به رغم پايان اين مهلت تا پايان امسال اگر افرادي که به هر نحوي از خدمت سربازي امتناع کرده و خود را معرفي نکرده‌اند مي‌توانند با تعيين تکليف وظيفه خدمت سربازي خود از اين بخشودگي‌ها بهره‌مند شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن