تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812896159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضعف مديريت شهري در اداره پايانه‌هاي مسافربري/ وضعيت نظافت پايانه‌ها درخور پايتخت نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آبان ۱۳۹۴ (۹:۵۴ق.ظ)
ضعف مديريت شهري در اداره پايانه‌هاي مسافربري/ وضعيت نظافت پايانه‌ها درخور پايتخت نيست موج - رئيس کميته محيط‌ زيست شوراي اسلامي شهر تهران گفت: رسيدگي به وضعيت پايانه‌هاي مسافربري شهر تهران بر عهده سازمان پايانه‌ها است و خدمات شهري وظيفه‌اي در رابطه با نظافت پايانه‌ها ندارد.
محمد حقاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر هيچ‌يک از پايانه‌هاي مسافربري شهر تهران وضعيت ايده آلي نداشته و بسياري از شهروندان از اين بابت اعلام نارضايتي مي‌کنند.
وي افزود: مسائل بهداشتي به‌هيچ‌وجه در پايانه‌هاي مسافربري شهر تهران رعايت نمي‌شود و اين وضعيت به هيچ وجه درخور مردم شهر تهران نيست.
رئيس کميته محيط‌ زيست شوراي اسلامي شهر تهران با نامناسب توصيف کردن عملکرد سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري خاطرنشان کرد: تمام وظايف داخلي مرتبط با پايانه‌ها بر عهده سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارها است و اگر ضعفي در اين قسمت ديده مي‌شود بايد علت آن را از اين سازمان جويا شد.
حقاني با تأکيد بر ضعف مديريت شهري در بحث نظارت بر پايانه‌هاي مسافربري شهر تهران اظهار کرد: متأسفانه نظارت شهرداري تهران بر عملکرد برخي از سازمان‌هاي تابعه اين نهاد چندان مناسب نيست و اگر امروز شاهد هستيم که وضعيت پايانه‌هاي مسافربري شهري بسيار نامناسب است به اين دليل بوده که نظارت‌هاي شهرداري کافي نبوده است.
وي ادامه داد: اعضاي شوراي اسلامي شهر تهران به‌عنوان نهاد ناظر، تذکراتي را در رابطه با وضعيت بد پايانه‌هاي مسافربري شهر به مديريت شهري خواهند داد و از اين طريق به موضوع ورود پيدا خواهيم کرد.
رئيس کميته محيط‌ زيست شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص آخرين وضعيت خروج پايانه مسافربري شرق از محدوده تهرانپارس اذعان کرد: جانمايي پايانه جديد صورت گرفته و طراحي‌هاي اوليه به‌منظور خارج کردن اين پايانه از محدوده تهرانپارس در دستور کار متوليان امر قرار گرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن