تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816934215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورود «مورينيو» به اينتر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ورود «مورينيو» به اينتر
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): «جورجيو دجورجيس» مديربرنامه «روبرتو مانچيني» تاييد كرده است كه موكلش بزودي از پست سرمربيگري باشگاه اينترميلان بركنار شده و جايش را به «خوزه مورينيو»‌خواهد داد.


مورينيو در چندماه گذشته همواره به عنوان نامزد سرمربيگري در اينتر مطرح بوده و شايعات از وقتي آغاز شد كه مانچيني به خاطر حذف تيمش از دور رقابتهاي جام قهرمانان باشگاههاي اروپا اعلام استعفا كرد اگرچه روز بعد از اين تصميم انصراف داد.
به گزارش ايرنا به نقل از سايت گل، بذر ترديد از همان زمان رشد كرد و حتي با وجود حمايت علني «ماسيمو موراتي» رييس باشگاه، مانچيني مقابل درهاي خروج از سن سيرو قرار گرفته تا جايش را به مورينيو پرتغالي بسپارد.
جورجيو دجورجيس مديربرنامه مانچيني، كه رسما بركناري موكلش و انتصاب مورينيو به عنوان سرمربي جديد تيم مدافع قهرماني در ليگ ايتاليا را اعلام كرده، گفت:‌«روبرتو انتظار چنين سرانجامي را نداشت اما من هميشه مي دانستم كه يك جاي كار خراب است. به هر حال، اين اتفاق رخ داده و روبرتو بسيار ناراحت است چراكه هنوز كارهاي زيادي داشت كه ناتمام مانده است. او مي توانست براي كسب قهرماني هاي مهم ديگري از جمله چمپيونزليگ تلاش كند. اما اكنون مورينيو از راه رسيده و بايد همه آنچه كه مانچيني در چند سال گذشته انجام داده، تكرار كند.»
دجورجيس تصديق كرد كه فشارهاي موجود نقش زيادي در وضعيت اينتر در نيمه دوم فصل داشته و عليرغم كسب قهرماني در رقابتي نزديك،‌باخت به ليورپول تاثير زيادي در وضيعت مانچيني نداشت:‌«با توجه به وضعيت اينتر از ژانويه به بعد،‌من معتقدم كه فشار از بالا تاثير خود را گذاشت و سپس بعد از ديدار با ليورپول،‌به حد انفجار رسيد،‌در حاليكه شايد روبرتو مي تواند از آن جلوگيري كند. من فكر مي كنم در آن برهه مرتكب اشتباه شد و نبايد به هيچكس مي گفت كه قصد رفتن دارد.»
گفته مي شود كه «ماسيمو موراتي» براي ورود به دوران تازه وقت تلف نمي كند و مورينيو عصر امروز به همراه «ماركو برانكا» دبيرفني اينتر، در ميلان خواهد بود.
به محض اينكه خروج مانچيني رسما انجام شود، سرمربي سابق پورتو و چلسي قرارداد سه ساله اي با اينتر امضا خواهد كرد كه مبلغ آن 9 ميليون يورو در سال است.
مورينيو، كسي كه خود را «منحصر به فرد» توصيف مي كند،‌بعد از اخراج از چلسي در ماه اكتبر، بيكار است و با وجود اينكه در ابتدا نسبت به يك زندگي آرام علاقه نشان مي داد، بعد از گذشت چند ماه بيش از پيش در رسانه ها خبرساز شد و به نظر مي رسيد زمان براي بازگشت وي فرارسيده است.
در طول دوران بيكاري، نام او در ارتباط با هر باشگاه بزرگ اروپايي نظير منچستريونايتد، آرسنال و البته چلسي شنيده شد. شايعه نامزدي او براي اينتر، آث ميلان و بارسلونا نيز به همان قوت بود. گفته مي شود كه مورينيو فصل گذشته در همين زمان پيشنهاد يك باشگاه بزرگ را رد كرده - كه تصور مي شد رئال مادريد باشد- و با توجه به اينكه بارسلونا و ميلان ترجيح دادند از داخل باشگاه كسي را انتخاب كنند، تنها اينتر بود كه سرمربي تيم قهرمان را بعد از پايان مايوس كننده فصل، اخراج كرد.
با تاييد اتفاقات اينتر توسط مديربرنامه مانچيني، اكنون تنها چيزي كه باقيمانده اين است كه باشگاه اطلاعيه اي رسمي صادر كند. به هرحال بازيكناني مثل دكو، فرانك لمپارد، ديديه دروگبا، ميشل اسين و ريكاردو كاروالو به دنبال سرمربي محبوبشان به اينتر خواهند آمد تا پيش بيني هاي مطبوعات محقق شود.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن