تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805784294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری اهر ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جمع خبرنگاران عنوان شد؛
شهرداری اهر ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد

شورای شهر اهر


شناسهٔ خبر: 2959262 - جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
استانها > آذربایجان شرقی

اهر - نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر با بیان اینکه شهرداری اهر ۲۵۰ میلیارد ریال بدهی دارد، گفت: نزدیک به چهارماه از حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اهر پرداخت نشده است. به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز جمعه صحن علنی شورای اسلامی شهر اهر با حاشیه هایی از قبیل عدم حضور شهردار در جلسه شورا برای پاسخگویی به سوالات اعضا و بحث بر سر دستاوردهای سفر پنج نفره اعضای شورا و شهردار به تهران و اقامت در هتل اسپیناس همراه بود. از حواشی دیگر این جلسه اینکه برخی از اعضای شورا از دعوت خبرنگاران برای حضور در جلسه شورا بی خبر بودند و با دیدن آنها غافلگیر شدند. اعضای شورای اسلامی شهر معتقد بودند که ارسال نامه های متعدد جهت حضور شهردار اهر در جلسه شورا و پاسخ به سوالات آنها، مورد بی توجهی شهردار قرار گرفته است. ظاهرا بار سوم بود که آنها منتظر حضور شهردار در جلسه شورا و پاسخ گویی به سوالات شان بودند. این بار البته قصد آگاهی از میزان آمادگی شهرداری اهر برای روزهای برفی و یخبندان پیش رو و موضوع ال نینو را نیز داشتند. طبق گفته های برخی از اعضای شورای اسلامی شهر اهر، شهردار به خواسته های اعضای شورا کم لطفی می کند و حتی سفر خود به کشور جمهوری آذربایجان را  بدون اطلاع شورا انجام داده است. اختلاف نظر در  تمامی شوراهای شهرها وجود دارد و حتی در برخی از شهرها منجربه دعوا و جنجال نیز می شود، در اهر این بار جنجال و جدال اعضای شورای اسلامی شهر بر سر اقامت چهار نفر از اعضای شورا در هتل اسپیناس تهران به همراه شهردار اهر بود. اقامت چند شبه آنها در این هتل حاشیه های زیادی به همراه داشته و بیشتر جدل ها بر سر دستاوردهای سفر پنج نفره بود که در حضور خبرنگاران مورد بحث قرار گرفت. یکی از اعضای شورای شهر تاکید کرد که خبرنگاران قبل از هرگونه اطلاع رسانی در مورد شورا و شهرداری در مواردی چون اقامت اعضای شورا در هتل اسپیناس ابتدا با پیگیری لازم از صحت و سقم ماجرا آگاه شوند.

شهرداری اهر با بحران مالی روبه رو است حجت الاسلام سید حسن خاکپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر به خبرنگاران گفت: در زمان مدیریت شهردار سابق تنها ۸ میلیارد تومان شهرداری اهر بدهی داشت ولی متاسفانه اکنون بدهی های شهرداری نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان بوده که شهردار فعلی قبول نمی کند. وی با اشاره به اینکه ۱۶۲ قرارداد با مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان طی سال جاری انعقاد شده است، افزود: نزدیک به ۴ ماه حقوق کارکنان و کارگران شهرداری پرداخت نشده و همه این موارد بدهی های شهرداری اهر را به ۲۵ میلیارد تومان می رساند. حجت الاسلام خاکپور راه اندازی بانک شهر را بزرگ ترین منبع درآمد برای شهر اهر دانست و عنوان کرد: اکنون که شهرداری اهر با بحران مالی روبه رو شده و نیاز به پرداخت بدهی و حقوق عقب افتاده کارکنان دارد همزمان با استیضاح، شهردار از سوی استانداری به باکو سفر کرده بود. نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر اضافه کرد: سیلوی اهر با رقم پیشنهادی ۶ میلیارد تومانی از سوی سازمان غله و خدمات بازرگانی به مزایده گذاشته شده بود که در صورت قبول و اجرای طرح های مناسب در این سیلو، نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان درآمد برای شهرداری حاصل می شد. وی با بیان اینکه علیه هریک از اعضای شورای اسلامی شهر اهر در استانداری آذربایجان شرقی پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: تعدادی افراد بی سواد با ورود به داخل مجموعه شورای شهر و شهرداری قصد تخریب دارند و متاسفانه اعمال نفوذ کرده اند تا خواسته های نابجای خود را مطرح کنند. حجت الاسلام خاکپور ضمن اشاره به اینکه با تخصیص ۱ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری نباید حتی وجبی از کوچه ها و خیابان های اهر بدون آسفالت بماند، بیان کرد: متاسفانه کیفیت آسفالت ریزی ها در اهر پایین است و در هنگام بارش باران از بین می رود. نائب رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر اهر به مدت شش ماه بدون دخالت تمامی اختیارات را بر عهده شهرداری گذاشته بودند ولی اکنون شهردار برای پاسخگویی به سوالات در جلسات شورای شهر حاضر نمی شود.

۵۰ درصد ماشین آلات برف روبی شهرداری اهر غیرقابل استفاده است مسئول واحد خدمات شهری شهرداری اهر نیز از غیرقابل استفاده بودن ۵۰ درصد ماشین آلات برف روب و نمک پاش شهرداری اهر خبر داد و گفت: با وجود خودروهای فرسوده و از کارافتاده هنگام بارش برف سنگین وضعیت شهر در حالت بحرانی قرار خواهد گرفت. شهرام عبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای آمادگی بیشتر در فصل زمستان ۵۰۰ تن نمک خریداری شده که تاکنون ۳۰۰ تن تحویل گرفته شده و مابقی در حال حمل به انبار شهرداری است. وی با اشاره به اینکه دو دستگاه گریدر و چهار دستگاه مینی لودر امکانات فعلی شهرداری اهر برای برف روبی در فصل زمستان است، افزود: طبق قول های شهردار یک دستگاه گریدر جدید به ناوگان ماشین آلات شهرداری اضافه می شود. عبادی کمبود امکانات ماشینی را از دیگر مشکلات شهرداری اهر در مواقع بحران برف و زمستان دانست و ادامه داد: باید از اکنون فردی به عنوان رئیس ستاد برف روبی شهرداری اهر مشخص شود در غیر این صورت به دلیل بروز برخی ناهماهنگی ها، ارائه خدمات در زمان بارش برف با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. مسئول واحد خدمات شهری شهرداری اهر اضافه کرد: ماشین آلات شهرداری هنگام بارش برف و مواقع بحرانی در پنج منطقه مختلف شهر اهر برف روبی می کنند و اجرای این برنامه ریزی ها بستگی به مدیریت یک نفره دارد. وی با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح دستگاه های خدماتی شهرداری اهر باعث بحرانی شدن وضعیت شهر می شود، بیان کرد: خودروی حمل و نقل شهرداری با ۳۰۰ میلیون تومان هزینه هنگام حمل نمک در جاده های آذربایجان غربی از کارافتاده است. عبادی از فرسوده بودن ۵۰ درصد ماشین آلات برف روب و نمک پاش شهرداری اهر خبر داد و گفت: با وجود خودروهای فرسوده و از کارافتاده هنگام بارش برف سنگین وضعیت شهر در حالت بحرانی قرار خواهد گرفت.

فروش اراضی شهرداری اهر خیانت به نسل های آینده است عضو شورای اسلامی شهر اهر در ادامه به خبرنگاران گفت: فروش اراضی شهرداری اهر خیانت بزرگ علیه نسل های آینده محسوب می شود. علی نجفی اظهار داشت: توسعه و آبادانی هر شهر و یا استان در گرو انتخاب صحیح مسئولان دلسوز است و برخی ها بدون داشتن سمت در کارهای شهرداری و شورای شهر دخالت می کنند. وی با اشاره به اینکه فروش اراضی شهرداری اهر خیانت بزرگ علیه نسل های آینده محسوب می شود، افزود: نمی توان با فروش سرمایه های مردم حقوق عقب افتاده چهار ماه نزدیک به ۶۰۰ کارمند و کارگر شهرداری را جبران کرد. عضو شورای اسلامی شهر اهر عدم مدیریت درست باعث پدید آمدن بحران مالی در شهرداری اهر شده است، تصریح کرد: برخی از کارگران شهرداری به دلیل عدم پرداخت حقوق مجبور به فروش فرش‌های خانه خود شده اند. وی بابیان اینکه اراضی تنها برای انجام فعالیت‌های زیربنایی و درآمدهای پایدار مورد استفاده قرار می گیرند و شهرداری فقط باید در مواقع ضروری فروش این زمین‌ها را در دستور کار خود قرار دهد، بیان داشت: درحال حاضر شهرداری اهر از نظر درآمد و مدیریت ورشکسته شده که اگر با این رویه پیش بروند در آینده نه‌چندان دور به تعطیلی کشیده می شود. نجفی در پایان خاطرنشان کرد: چندین نفر همزمان در اهر شهردار هستند و دست‌های پشت پرده‌ در امورات شهرداری دخالت دارند و اکنون شهرداری اهر از نظر درآمد در حالت ورشکستگی و سوء مدیریت به سر می‌برد، حقوق ۳ ماهه کارگران و دو ماه حقوق کارکنان رسمی عقب‌افتاده که متأسفانه در پرداخت حقوق نیز تبعیض وجود دارد.

شهرداری اهر بیش از ۱۷۰ نفر نیروی کار مازاد دارد عضو شورای اسلامی شهر اهر نیز در ادامه گفت: شهرداری اهر بیش از ۱۷۰ نفر نیروی کار مازاد دارد و استانداری آذربایجان شرقی برای تعدیل نیروی اضافی تاکید زیادی دارند که اعضای شورای شهر با این موضوع مخالف هستند. سیفعلی قرطاسی اظهار داشت: ما در شهرداری اهر بیش از ۱۷۰ نفر نیروی کار اضافی داریم که اگر حساب کنیم نفرات توصیه شده از سوی اعضای شورای شهر به ۲۰ نفر نیز نمی رسد. عضو شورای اسلامی شهر اهر افزود: با استخدام حتی یک نفر توسط سایر اشخاص در شهرداری اهر آن را جزو افراد استخدامی اعضای شورای اسلامی شهر می بینند و این برای ما غیرقابل قبول است. وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر در استفاده از کلمات اغراق آمیز دقت کنند، ادامه داد: طی جلسه به بسیاری از موضوعات و مشکلات پرداخت شد ولی این کافی نیست، شاید بین اعضای شورای شهر اختلاف نظر باشد و همچنان در حل معضلات شهری هم عقیده هستیم. قرطاسی تصریح کرد: همانطور که انتقاد موجب سازندگی شده، تنش های شدید بین مسئولان باعث سوء استفاده برخی ها می شود. عضو شورای اسلامی شهر اهر بابیان اینکه ماجرای سفر شهردار و اعضای شورای شهر به تهران برای مردم شفاف سازی شود، بیان داشت: تصمیم استانداری آذربایجان شرقی برای سفر شهرداران به کشور آذربایجان خلاف شرع نبوده و مخالفت با این موضوع هیچ نفعی نداشته و نخواهد داشت.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن