تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌اف‌سی ترکیه هم کی‌اف‌سی ایران را رد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کی‌اف‌سی ترکیه هم کی‌اف‌سی ایران را رد کرد
پس از بسته شدن رستوران کی‌اف‌سی حلال در ایران، کی‌اف‌سی آمریکا،‌ ارتباط با این رستوران را رد کرد. هرچند مالک رستوران ایرانی گفت برندش را در ترکیه ثبت کرده است،‌اما فست فود "کی.اف.سی" ترکیه هم هرگونه ارتباط با فروشگاه فست فود "کی.اف.سی" در ایران را رد کرد.
به گزارش نامه نیوز؛ بلوای کی‌اف‌سی که در روزهای گذشته در ایران بلند شده است، ابعاد بین المللی هم پیدا کرده است. پلمب شدن رستوران کی‌اف‌سی حلال در تهران، تکذیب ارتباط با رستوران معروف در آمریکا را در پی داشت.
 
مالک رستوران کی‌اف‌سی حلال هم گفت که «پلمب کی‌اف‌سی حلال ناشی از سوءتفاهم است و این رستوران هیچ ارتباطی با کی‌اف‌سی آمریکا ندارد و با بِرَند «کی‌اف‌سی ایرانیان» به ثبت رسیده است. ما متعلق به برندی با عنوان کی‌اف‌سی حلال هستیم که مربوط به ترکیه می‌شود و متعلق به مسلمانان و بازار هدفش کشورهای اسلامی است و از ایرانیان مسلمان و شیعه در آن سهامدار هستند.» (اینجا)
 
اکنون اما کی‌اف‌سی ترکیه هم ارتباط با کی‌اف‌سی ایران را رد کرده است.  
 
«زینب وورال» مسوول روابط عمومی و مطبوعاتی فست فود "کی.اف.سی" ترکیه با ارسال یک پست الکترونیکی به دفتر ایرنا در آنکارا این مطلب را عنوان کرد.
 
وی با ابراز تعجب از انتشار اخبار مرتبط با افتتاح شعبه کی.اف.سی در تهران گفت: هیچ یک از شعبات کی.اف.سی در ترکیه و یا در دیگر کشورها حق گشودن شعبه در تهران و یا شهر دیگری در ایران را ارایه نکرده اند.
 
وی گفت: ما حق اقامه دعوی قانونی علیه هر فرد و یا گروه تجاری که ادعای دارا بودن حق استفاده از برند کی.اف.سی را بطور غیرقانونی بکنند، برای خود محفوظ می داریم.
 
فست فود زنجیره ای کی.اف.سی بین المللی نیز روز سه شنبه ادعاهای مربوط به دادن مجوز گشایش شعبه در ایران را رد کرده بود.
 
«لوری شالو» مسئول روابط عمومی شرکت «یام» مالک «کی.اف.سی» گفته است که با مسئولان محلی و مشاوران خارجی خود در تماس هستیم و علیه هر شرکت یا فردی که مدعی داشتن مجوز و حق گشودن شعبه ای با نام «کی.اف.سی» در ایران باشند و از نام آن سوء استفاده کنند، اقدام قانونی خواهیم کرد.
 
البته ظاهرا نمایندگی ایرنا در آنکارا، سراغ کی‌اف‌سی ترکیه رفته است، نه برندی که مدیرعامل کی‌اف‌سی ایران،‌ معرفی کرده؛ کی‌اف‌سی حلال.


منبع: خبرآنلاین


۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن