تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812746355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه مطبوعات کجای کار است؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نمایشگاه مطبوعات کجای کار است؟
جنب و جوش مسوولان و دست اندرکاران رسانه ها، رفت و آمد کارگران برای حمل و نقل وسایل و تجهیزات غرفه ها، فعالیت کارگران نقاشی برای رنگ آمیزی داخل و بیرون غرفه ها، نورپردازی و نصب بنرهای رنگارنگ در شبستان مصلی نشان از امید و رونق نمایشگاه امسال دارد.
به گزارش نامه نیوز، در این میان حضور بعضی از مدیران مسوول روزنامه ها و خبرگزاری ها حکایت از اهمیت این نمایشگاه داشت. یکی از دست اندرکاران این غرفه ها به خبرنگار ایرنا گفت که شب گذشته تا پاسی از شب یعنی ساعت 2 و نیم در محل نمایشگاه حضور داشته است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از فردا شنبه در مصلای تهران گشایش می یابد و تا 22 آبان ماه 94 با حضور موسسات مطبوعاتی، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

بسیاری از غرفه های آماده را می توان با چسب هایی که بر روی ورودی چسبانده اند، شناسایی کرد. اگرچه امسال خبرگزاری های دانشجو، پانا، ایرنا، ایسنا و ایلنا در انتهای شبستان مصلی جاگرفته اند ولی کارهای آماده سازی غرفه ها نیز رو به اتمام است.

یکی از متصدیان روزنامه جمهوری اسلامی با نصب بنر و تصاویری از شهدای خبرنگار مشغول تزیین غرفه این روزنامه بود و روزنامه های بهار، شرق، 19 دی، ایران، قانون و به ویژه همشهری که در وسط راهروی شبستان جاخوش کرده بود، مشغول کارهای پایانی غرفه های خود بودند.

شاید به همین دلیل بوده که قائم مقام نمایشگاه مطبوعات از سرعت و همت رسانه ها در دو روز گذشته تجلیل کرده و آن را نشانه خوبی از برپایی یک نمایشگاه حرفه ای و صنفی با حضور سلایق گوناگون و تعهد جامعه رسانه ای دانسته است.

امسال در حدود 600 رسانه در 567 غرفه و در فضایی بالغ بر 11هزار متر مربع حضور دارند و به گفته عباسی تا صبح امروز بیش از 70 درصد نمایشگاه آماده شده است.
 
خبرگزاری های ایکنا و حوزه نیز که در راهروی شبستان و روبروی محراب شبستان مصلی قرار دارند، مشغول تکمیل غرفه های خود هستند ولی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جزو همان 30 درصدی است که قرار است تا صبح فردا و زمان افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات غرفه خود را تکمیل کند.

مطبوعات استان ها نیز پا به پای رسانه های سراسری فعال هستند و دست اندرکاران غرفه های برخی استان ها همچون کرمانشاه، فارس، البرز، سیستان و بلوچستان، کردستان، خراسان رضوی، خوزستان، کرمان هرمزگان و سمنان در انتظار شروع نمایشگاه هستند.

ماهنامه چهارفصل که به فکر محیط زیست است تلاش می کند تا با ایجاد برخی مناظر طبیعی از سنگ و گل گرفته تا آب و صخره، حال و هوای طبیعت را در نمایشگاه زنده کند.

غرفه نیروهای مسلح که امسال در سه غرفه ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا طراحی شده، مراحل تکمیل را پشت سرگذاشته و غرفه نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در یک فضای 50 متری آماده شروع به کار نمایشگاه هستند.

وضعیت غرفه های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، گزارش موسیقی، روزنامه سینما، پایگاه خبری سینماپرس و فیلم نگار و بسیاری دیگر از غرفه ها نشانگر تلاش های دست اندرکاران است که خود را برای برپایی هرچه بهتر نمایشگاه آماده می کنند.

با این حال در برخی از غرفه ها نه از تجهیزات خبری است و نه از محصولات و لذا شاید اینگونه تصور شود که جای خالی بعضی از رسانه ها در نمایشگاه امسال مشهود خواهد بود اما قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات از تعیین تکلیف رسانه هایی که در فهرست انتظار حضور در نمایشگاه هستند خبر داد و گفت که تا عصر امروز مشخص می شود.

مراحل تکمیل غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها درحالی رو به پایان است که به گفته رییس کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه 70 درصد از غرفه های مطبوعات تا صبح امروز آماده شده است.

محسن حدادی افزود: تلاش قابل تحسین رسانه ها در آماده سازی فضای نمایشگاه و با هدف گرم تر شدن بزرگترین گردهمایی رسانه ای کشور، تحقق عملی شعار سال 94 یعنی همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

گشت و گذاری در شبستان مصلای امام خمینی(ره) در این ساعات پایانی روز جمعه نشان از جنب و جوش رسانه ها برای آخرین مراحل آماده سازی غرفه هایشان می داد.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها صبح فردا (شنبه) با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان روزنامه ها و اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) گشایش می یابد.

شعار این نمایشگاه «نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه» است و علاوه بر مطبوعات و رسانه های کشور قرار است موسسات مطبوعاتی، روابط عمومی ها، ادارات ارشاد استان ها، خانه مطبوعات استان ها، مطبوعات و رسانه های استانی، موسسه خانه کتاب، صندوق اعتباری هنر و کانون های فرهنگی و هنری مساجد حضور داشته باشند.

امسال گروه دین و اندیشه با 27شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور می یابند.

سایر بخش های حاضر در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های امسال موضوعی هستند و به همین منظور موسسات مطبوعاتی 22 شرکت کننده دارند. همچنین بیش از 340 رسانه بخش خصوصی در این رویداد حاضر هستند.

همچنین با ایجاد غرفه جدید با موضوع موزه مطبوعات قرار است پیشینه مطبوعات کشور در این موزه به تصویر کشیده و دستاوردهای چندین ساله این حوزه را در نمایشگاه به نمایش عمومی بگذارد از این رو این موزه توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی برپا می شود.


منبع: ایلنا


۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن