تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804488419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ملي نقش موثري در مشارکت حداکثري مردم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۲۳ب.ظ)
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه: رسانه ملي نقش موثري در مشارکت حداکثري مردم دارد موج - سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه گفت: رسانه ملي به عنوان يک مجموعه اثرگذار نقش مهمي در مشارکت حداکثري اقشار مختلف مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان دارد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ امير شاه آبادي که در سيزدهمين دهمين جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه سخن مي گفت،در ادامه با اشاره به راهپيمايي باشکوه مردم استان کرمانشاه در 13 آبان اظهار کرد: در اين روز شاهد حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بوديم و بانگ مرگ بر آمريکا در همه جا طنين انداز شد. اميدواريم پرچم جمهوري اسلامي در همه صحنه ها هميشه در اهتزاز باشد و بتوانيم با قدرت و صلابت در راه حفظ استقلال کشور گام برداريم.
وي در دنباله سخنانش صدا و سيما را يکي از ابزارهاي موثر در ايجاد نشاط سياسي و افزايش مشارکت مردمي دانست و گفت: اميدواريم صدا و سيما با پخش برنامه هاي مناسب و بي طرفانه زمينه حضور حداکثري مردم را در انتخابات مهم پيش رو فراهم کند.
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه افزود: در نشست هاي کارشناسي که با محوريت ستاد انتخابات استان برگزار مي شود راهکارهاي افزايش مشارکت مردمي و نقش ويژه صدا و سيما در اين عرصه، مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
شاه آبادي با ذکر اين نکته که صدا و سيما يکي از طرفيت هاي مهم تبليغي در انتخابات است عنوان کرد: طبيعي است در اين شرايط تمامي نامزدها به دنبال بهره گيري از اين ظرفيت مهم براي نشان دادن چهره و ارايه نظرات خود به مردم باشند که در اين زمينه صدا و سيما بايد با دقت و ظرافت بسيار و در چهارچوب قانون عمل کند.
وي افزود: مجموعه مديريتي صدا و سيماي استان در زمينه پخش تصاوير افرادي که نامزدهاي احتمالي انتخابات پيش رو هستند بايد با وسواس بسيار برخورد کند زيرا مردم در صورت مشاهده چنين مواردي دچار اين تصور مي شوند که رسانه ملي در حال فضاسازي براي کانديداي خاصي است.
سرپرست معاونت سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه ادامه داد: اينکه در يک مراسم عمومي به مناسب ها مختلف و به شکل اتفاقي دوربين بر روي يکي از اين نامزدها عبور کند قابل درک است ولي تکرار اين چرخش دوربين مي تواند شائبه برانگيز باشد که بايد دقت کرد اين اتفاقات رخ ندهد.
در ادامه اين نشست قائم مقام مديرکل صدا و سيماي کرمانشاه اظهار کرد: مجموعه صدا و سيما محدوديت ها و حساسيت هاي مختص به خود را داراست و در عين حال اين مجموعه با حجم گسترده اي از توقعات و سليقه هاي متفاوت روبروست.
فردين اميري ادامه داد: اگر منتقدين خود را در جايگاه مديريت صدا و سيماي استان قرار دهند در مي يابند که عملياتي اين همه سليقه ها و توقعات گوناگون تا چه اندازه دشوار و گاه غيرممکن است.
وي در ادامه افزود: هيچ سازمان و اداره اي خالي از انتقاد نيست و صدا و سيما هم از اين موضوع مبرا نيست ولي بايد توجه داشت که اين مجموعه در معرض ديد همگان است.
قائم مقام مديرکل صدا و سيماي کرمانشاه افزود: نمايندگان فعلي مايل هستند تصاوير فعاليت هايشان از اين مرکز پخش شود و صدا و سيما هم در اين زمينه سعي کرده ضوابط را رعايت نموده و در برابر خواسته هاي غيرمنطقي مقاومت کند.
اميري در مورد انتقاد در مورد پخش تصاوير برخي نامزدهاي احتمالي انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: مجموعه همکاران ما در صدا و سيما در مورد اينکه که چه کساني نامزد انتخابات آينده است علم غيب ندارند و گاه ممکن است به صورت اتفاقي تصوير يکي از اين افراد در يک مراسم مذهبي و يا همايش پخش شود که در اين زمينه هيچ تعمدي در کار نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن