تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت راه اندازي پرتال جامع ظرفيت‌هاي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۲ب.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آباد خواستارشد: ضرورت راه اندازي پرتال جامع ظرفيت‌هاي استان موج - رئيس اتاق بازرگاني خرم آباد خواستار راه اندازي پرتال جامع ظرفيت‌هاي استان لرستان شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حسين سلاحورزي ظهر امروز در جلسه شوراي گفت‌وگوي دولت و بخش خصوصي اظهار داشت: هر واحد توليدي مي‌تواند براساس دستورالعمل ابلاغ شده بانک مرکزي از تسهيلاتي معادل 60 درصد ميانگين فروش سه ساله واحدهاي توليدي استفاده کند.
وي افزود: کارگروهي بايد براي پيگيري و پايش هفتگي اين طرح تشکيل و به امور مربوط به اجراي آن رسيدگي شود چراکه اين طرح در شوراي پول و اعتبار تصويب‌ شده است.
وي با تأکيد بر ضرورت راه اندازي پرتال جامع ظرفيت‌هاي استان گفت: با راه اندازي اين پرتال ظرفيتها و توانمندي استان اطلاع رساني مي شود.
سلاح ورزي اضافه کرد: با راه اندازي اين پرتال بسياري از ظرفيت‌ها و پتانسيل هاي ناشناخته استان معرفي و اطلاعات آنها در اختيار سرمايه‌گذاران و علاقمندان در كشور و حتي در دنيا قرار مي‌گيرد.
رئيس اتاق بازرگاني خرم آباد تصريح کرد: بررسي راهکارهاي چگونگي جذب سرمايه‌گذاري خارجي پس از تحريم يکي از مهم‌ترين موضوعات مطرح‌شده در اين جلسه است.
رئيس اتاق بازرگاني خرم‌آباد ادامه داد: اطلاعاتي از ظرفيت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاري موجود دراستان در اختيار سفارتخانه‌هاي کشورهاي مختلف در ايران گذاشته‌شده است.
وي يادآورشد: همچنين اطلاعات آماري به اتاق‌هاي بازرگاني مشترک ايران نيز ارسال‌شده و به‌ زودي به اتاق‌هاي بازرگاني کشورهاي صنعتي نيز ارسال مي‌شود تا درصورت نياز در اختيار سازمان سرمايه خارجي نيز قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن