تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات بزرگترین عرصه ظهور همدلی و همزبانی دولت و ملت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار خراسان رضوی: انتخابات بزرگترین عرصه ظهور همدلی و همزبانی دولت و ملت است با حضور استاندار خراسان رضوی و اعضای ستاد انتخابات کشور همایش توجیهی- آموزشی انتخابات ویژه اعضای ستاد، فرمانداران و بخشداران استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان ساعت 12:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در این همایش با بیان اینکه نظام حکومتی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده است، گفت: مبنای اساسی اصل اسلامیت، ولایت فقیه به عنوان نقطه کانونی مشروعیت بخش نظام است.
وی افزود: اصل جمهوریت نیز بر پایه حضور مردم در صحنه های سیاسی گوناگون و انتخابات های مختلف به عنوان مظهر مردم سالاری دینی بنا شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه انتخابات از اول انقلاب تاکنون عرصه آزمون میزان موفقیت و محبوبیت جمهوری اسلامی بوده است، اظهار داشت: توانمندی نظام در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیش از گذشته نمایان شد که علی رغم تلاش های مذبوحانه دشمنان با هدف جلوگیری از حضور مردم در صحنه سیاسی با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب بی ثمر شد.
رشیدیان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 را یک حماسه سیاسی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: این مهم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری برای حراست از آرا مردم به مثابه حق الناس رقم خورد و با تحقق مشارکت حداکثری مردم دولت تدبیر و امید با رویکرد اعتدال بار دیگر شور و نشاط را در جامعه احیا و روح امیدواری و اعتماد به کارگزان دولت را بازگرداند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با استفاده از افراد کارآمد، امین و معتقد به اصول عقلانیت و اعتدال امید به آینده بهتر را به جامعه هدیه داد.
استاندار خراسان رضوی انتخاب شعار "دولت-ملت، همدلی و همزبانی" را در سال برگزاری انتخابات نشان از تدبیر و تیزهوشی مقام معظم رهبری دانست و گفت: انتخابات مهمترین عرصه ظهور شعار سال و نشان دهنده پیروی مردم از منویات معظم له است.
رشیدیان برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: این نخستین انتخاباتی است که در دولت یازدهم برگزار می شود و  به دلیل ضوابط، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان متفاوت اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی فراهم کردن شرایط لازم برای حضور و فعالیت مستمر تمامی جریان های سیاسی فعال موافق جمهوری اسلامی در جریان برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش مطالبات مردمی از دولت بعد از پیروزی افتخارآمیز سرداران جبهه دیپلماسی در مذاکرات هسته ای، باید از فعالیت جریان ها و جناح هایی که به دنبال تفرقه افکنی و دامن زدن به اختلافات فرقه ای و مذهبی برای دشمنی با دولت هستند جلوگیری به عمل آید.
استاندار خراسان رضوی رییس جمهور را فرزند خلف انقلاب،  تربیت یافته حوزه ودانشگاه و وفادار به اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه دانست و گفت: رویارویی جناح ها با دولت و فعالیت جریان های افراطی در زمان انتخابات با شعارهای غیرواقعی از جمله آسیب هایی است که باید با آن مقابله شود.
رشیدیان با بیان اینکه انتخابات معیار سنجش توانمندی دولت ها است، تصریح کرد: با بسترسازی لازم قبل، حین و بعد از انتخابات برای حضور پرشور مردم در قالب قوانین موجود و حراست از آرا می توان بیش از گذشته اعتماد مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی را به دولت و نظام افزایش داد.
استاندار خراسان رضوی گفت: هیئت های اجرایی باید با استفاده از افراد تایید صلاحید شده در روند برگزاری انتخابات فضای لازم برای حضور افراد با تجربه را فراهم کرده و از ایجاد تنش های روانی در روند انتخابات جلوگیری کنند.
وی ایجاد سازوکارهای قوی اجرایی، دفاع از رای مردم به عنوان حق الناس، بهره گیری از ظرفیت های الکترونیکی جدید، پیش بینی شرایط پیش روی انتخابات از منظر بروز بحران های احتمالی امنیتی، سیاسی و اجتماعی و اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص،  بسترسازی لازم برای رقابت سیاسی کاندیداها و حضور مردم در انتخابات، جلوگیری از دامن زدن به تفاوت های قومی و مذهبی، عدم استفاده از امکانات دولتی و جلوگیری از انجام اقدامات  تنش زا را مورد تاکید قرار داد.
رشیدیان ابرازامیدواری کرد: با برگزاری این همایش توجیهی-آموزشی زمینه آشنایی عوامل اجرایی انتخابات با قوانین و بهره گیری از امکانات موجود برای حضور پرشور مردم در این حماسه بزرگ سیاسی همچون دوره های گذشته فراهم شود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن