تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802770495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت آمادگي پليس پيشگيري در برقراري نظم و امنيت مراسم اربعين حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
آخرين وضعيت آمادگي پليس پيشگيري در برقراري نظم و امنيت مراسم اربعين حسيني موج - معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا از تشکيل جلسه ويژه با حضور روساي پليس پيشگيري استان‌هاي کرمانشاه، ايلام و خوزستان براي بررسي و هماهنگي آخرين وضعيت آمادگي نيروهاي پليس پيشگيري در برقراري نظم و امنيت مراسم اربعين حسيني (ع) خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ ميرزاخاني، با اشاره برگزاري جلسه ويژه با حضور روساي پليس‌هاي پيشگيري استان‌هاي درگير در عمليات اربعين حسيني (ع) از جمله کرمانشاه، ايلام، خوزستان و نمايندگان ويژه پليس‌هاي فرودگاه و راه‌آهن گفت: در اين نشست، آخرين وضعيت آمادگي نيروهاي پليس پيشگيري در راستاي برگزاري مراسم اربعين حسيني بررسي شد.
وي افزود: در پليس پيشگيري ناجا با تشکيل قرارگاه «ابوذر» ويژه اربعين حسيني (ع)، تاکنون اقدامات فراوان و ويژه‌اي جهت تسهيل تردد زائران حسيني صورت گرفته است.
معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا در تشريح اقدامات اين پليس براي عمليات اربعين حسيني (ع) ادامه داد: در وهله نخست، با تشکيل جلسات و کارگروه، مشکلات و معايب مراسم اربعين حسيني (ع) سال گذشته بررسي شد.
اين مقام مسوول ادامه داد: از کليه استان‌هاي درگير در اين عمليات، نيازمندي‌هاي مرتبط از جمله نيروي انساني، تجهيزات، پشتيباني بودجه، و امکانات زيست‌ محيطي احصاء و اقدامات لازم جهت تأمين آن صورت گرفت.
سرهنگ ميرزاخاني بيان کرد: همچنين با همکاري مرزباني، پليس اطلاعات و امنيت عمومي (اداره کل گذرنامه)، هماهنگي لازم جهت افزايش گيت‌هاي خروجي و ورودي و ارائه نظرات کارشناسي پيشگيرانه در راستاي افزايش نظم و امنيت در اين مبادي انجام شد.
اين مقام مسوول اضافه کرد: پليس پيشگيري با ابلاغ دستورالعمل ويژه مراسم اربعين حسيني و مکاتبات و پيگيري‌هاي مناسب با مقامات کشوري، سازمان‌ها و موسسات دولتي و خصوصي درگير در اين مراسم همچنين ايجاد هماهنگي لازم براي وحدت رويه در ارائه خدمات رفاهي در مسيرهاي منتهي به مرز از طريق ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي و نظارت پليس، اقدام کرده است.
وي تأمين روشنايي معابر منتهي به مرز جهت تسهيل در تردد زائران. استفاده از ظرفيت موسسات حفاظتي و مراقبتي زير نظر مرکز انتظام پليس پيشگيري ناجا، هماهنگي لازم با دستگاه‌هايي همچون هواپيمايي کشوري، راه‌آهن و پايانه‌ها به جهت افزايش ظرفيت براي انتقال زائران به شهرهاي خود و بالعکس را از ديگر تمهيدات پليس پيشگيري برشمرد.
سرهنگ ميرزاخاني ادامه داد: يکي از اقدامات شاخص براي عمليات امسال پيش‌بيني ايستگاه‌هاي خدمات قضايي پليس در مبادي و پايانه‌هاي مرزي است که در صورت بروز مشکل و وقوع جرايم به مردم خدمات لازم ارائه خواهد شد.
معاون عمليات پليس پيشگيري ناجا همچنين از پيش‌بيني به کارگيري 3 هزار نفر نيروي فعال در حوزه پليس پيشگيري خبر داد و گفت: اين تعداد نيرو از طريق حضور داوطلبانه کارکنان جهت خدمت به زائران اباعبدالله حسين (ع) سرور و سالار شهيدان تأمين خواهد شد و اين افتخاري عظيم براي پليس است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن