تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقام فوتسال ایران ازکلمبیا درجام جهانی کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتقام فوتسال ایران ازکلمبیا درجام جهانی کوچک
ایران پیش از این 2 بار مقابل کلمبیا شکست را تجربه کرده بود که یک بار به جام جهانی 2012 برمی‌گشت که در آن بازی با بدشانسی با نتیجه 2 بر یک شکست خوردیم. در آن مسابقه کلمبیا کلاً 2 توپ روی دروازه ما آورد. سال گذشته هم در مسابقات گرند پریکس با نتیجه 4 بر 3 از کلمبیا شکست خوردیم که خیلی از توپ‌های ایران وارد دروازه نشد.
کد خبر: ۵۴۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ - 05 November 2015


تیم ملی فوتسال در اولین دیدار خود در جام جهانی کوچک یا رقابت‌های جایزه بزرگ 2015 فوتسال مقابل کلمبیا به برتری پرگل رسید.به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی کوچک (گرندپریکس) از ساعت 3 بامداد به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو شهر اوبرابا برزیل به مصاف تیم کلمبیا رفت که در پایان شاگردان ناظم الشریعه توانستند با نتیجه 4 بریک مقابل حریف خود به برتری دست یابند.در نیمه اول این دیدارحسین طیبی در دقیقه یازده توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند. درادامه علی اصغر حسن زاده با یک ضربه زیبای چیپ گل دوم ایران را وارد دروازه کلمبیا کرد تا نیمه نخست این بازی با نتیجه2 برصفر به سود ایران به پایان برسد.
انتقام فوتسال ایران ازکلمبیا درجام جهانی کوچک

انتقام فوتسال ایران ازکلمبیا درجام جهانی کوچک
در نیمه دوم و در دقیقه 15 جولیان یکی از گل های کلمبیا را جبران کرد اما طولی نکشید که در ادامه حسین طیبی بار دیگر برای ایران گلزنی کرد تا به این ترتیب دومین گل خود و سومین گل ایران را در دقیقه 17 وارد دروازه کلمبیا کرده باشد. در دقیقه پایانی نیز حمید احمدی توانست گل چهارم ایران را به ثمر برساند.ایران پیش از این 2 بار مقابل کلمبیا شکست را تجربه کرده بود که یک بار به جام جهانی 2012 برمی‌گشت که در آن بازی با بدشانسی با نتیجه 2 بر یک شکست خوردیم. در آن مسابقه کلمبیا کلاً 2 توپ روی دروازه ما آورد. سال گذشته هم در مسابقات گرند پریکس با نتیجه 4 بر 3 از کلمبیا شکست خوردیم که خیلی از توپ‌های ایران وارد دروازه نشد.تیم ملی فوتسال ایران در آخرین رده بندی جهانی در رده ششم قرار داشته و کلمبیا رتبه دهم را به خود اختصاص داده بود.تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود بامداد فردا از ساعت یک و30 دقیقه به وقت تهران به مصاف آنگولا خواهد رفت.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن