تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815177376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مارسلو: نگران نباشید، حالم خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مارسلو: نگران نباشید، حالم خوب است
مارسلو، مدافع چپ برزیلی رئال مادرید شب گذشته در دیدار مقابل پاری سن ژرمن مصدوم و از زمین خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو نوزدهمین مورد مصدومیت در رئال از تابستان تاکنون بوده است. در دو ماه اخیر، بازیکنانی چون بنزما، بیل، ناواس، دانیلو، په په، راموس، مودریچ، کواچیچ، خامس و مارسلو در رئال با مصدومیت مواجه شده اند که در نوع خود بی سابقه است. مارسلو آخرین مصدوم کهکشانی ها محسوب می شود.

او شب گذشته در دقیقه 30 بازی با پاری سن ژرمن دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه پای چپ شد و درخواست تعویض داد. در آن صحنه او خوش شانس بود که دی ماریا وی را تعقیب می کرد و دوست قدیمی اجازه داد تا توپ به بیرون رفته و مارسلو بتواند از بازی خارج شود.

نگرانی ها در مورد رسیدن او به ال کلاسیکو افزایش یافته و او ممکن است این بازی حساس را که 18 روز دیگر برگزار خواهد شد را از دست بدهد؛ با این حال مارکا امروز گزارش داد که مارسلو در گفتگویی اظهار داشته که حالش خوب  است و جای نگرانی نیست.
با وجود اینکه هنوز نتیجه تست های پزشکی مشخص نشده اما مارکا ادعا کرده است که مصدومیت مارسلو جدی نیست و او به ال کلاسیکو خواهد رسید.


برزیل رئال مادرید مارسلو

ارسال به تلگرام


15:31  1394/08/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن