تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806620389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا بزرگ‌ترین حامی داعش و حکومت‌های ظالمانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:
آمریکا بزرگ‌ترین حامی داعش و حکومت‌های ظالمانه است

قزوین


شناسهٔ خبر: 2957897 - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
استانها > قزوین

قزوین- جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمریکا منشأ بدعت‌های بد، اسلام هراسی و بزرگ‌ترین حامی داعش و حکومت‌های ظالمانه است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، ظهر چهارشنبه در تجمع بزرگ استکبارستیزی دانش آموزان استان قزوین که در خیابان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان، دانشجویان، مردم و گروه‌های مختلف در پاسخ به ندای امام راحل و رهبری با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا بر هرگونه ظلم و ستم به انسان‌های مظلوم خط بطلان کشیدند. وی افزود: همان‌گونه که دانش آموزان آگاه ما در سال ۵۷ در برابر نظام سلطه ایستادند و به شهادت رسیدند و دانشجویان آگاه ما لانه جاسوسی را تسخیر کردند تا به ملت‌ها بگویند سفارتخانه به مرکز توطئه تبدیل‌شده است و امروز هم با شعار خود می‌خواهند ملت‌ها را بیدار کنند تا فریب آمریکا را نخورند.

ذوالنور تصریح کرد: آمریکا همان رژیمی است که اولین بمب اتمی را بر روی مردم بی‌گناه هیروشیما وناکازاکی ریخت و هزاران نفر را کشت و در ویتنام فاجعه آفرید و امروز هم آثار این سیاست تروریستی با حضور تجاوزگرایانه آمریکا در کشورهای عراق، افغانستان، سوریه، یمن دیده می‌شود. وی بیان کرد: انهدام برج‌های دوقلو در نیویورک دسیسه مشترک نظام سلطه و نظام صهیونیستی برای ایجاد جو اسلام هراسی و از بین بردن قدرت‌های اسلامی بود و امروز هم شروع جنگ‌های نیابتی در همین راستاست. مشاور سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: وقتی مردم عراق با اورانیوم ضعیف شده مقطوع‌النسل می‌شوند و آمریکا با شعار دروغ مبارزه با تروریسم وارد افغانستان می‌شود و خونریزی، قتل، غارت، فساد و کشتار راه می‌اندازد و مزارع کشت مواد مخدر را توسعه می‌دهد، هرگز نمی‌تواند قابل‌اعتماد باشد.

ذوالنور بیان کرد: در شرایطی که مردم بی‌دفاع بحرین که چیزی جز حق رأی نمی‌خواهند توسط آمریکا سرکوب می‌شوند و اجازه داده نمی‌شود تا صدای مظلومیت سایر ملل بپا خواسته جهان نیز به گوش جهانیان برسد باید هوشیار باشیم و دشمن خود را بیشتر بشناسیم. وی گفت: درحالی‌که رژیم صهیونیستی عربستان با بمب‌های اهدایی آمریکا مردم بی‌دفاع یمن را به خاک و خون کشیده و نمی‌گذارند صدای این جنایت شنیده شود، با ادعای دروغین دموکراسی از صهیونیست‌ها، نظام‌های سلطنتی و پادشاهی که هیچ بویی از مردم‌سالاری نبرده‌اند دفاع می‌کنند تا چهره واقعی خود را نشان دهند. جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: با جنگ‌های نیابتی در منطقه و فعال کردن تروریست‌ها تلاش کرده‌اند تا جهان اسلام را درگیر بلایای خانمان‌سوز کنند و از سویی شعار مبارزه با تروریست سر می‌دهند و از سوی دیگر به تروریست‌هایی مانند داعش سامان می‌دهند.

وی اضافه کرد: امروز ستون خودرویی داعش در ردیف‌های سه هزارتایی با ۳۰۰ دستگاه تانک و نفربر به کشورهای منطقه حمل می‌کنند ولی آمریکا که ادعا می‌کند با داشتن قوی‌ترین سیستم‌های ماهواره‌ی جنبیدن هر موجودی را رصد می‌کند چگونه نمی‌تواند این وضعیت را ببیند و مقابله کند. ذوالنور یادآورشد: وقتی آمریکا بااین‌همه دستگاه‌های پیشرفته نمی‌خواهد به داعش حمله کند مشخص می‌شود دنبال فریب مردم است و با شعار دموکراسی به جنگ دموکراسی می‌رود. وی بیان کرد: باید ملت‌ها را بیدار کرد که آمریکا فریبکار است و هرگز از دشمنی با ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان ازجمله ایران دست بر نخواهد داشت. نظام سلطه منشأ همه بدعت‌های استکباری است      ذوالنور گفت: همه باید بدانند که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا منشأ همه بدعت‌های بد علیه ملت‌های مظلوم است و جنایتش قابل‌شمارش نیست و ما هرگز به آمریکا اعتماد نخواهیم کرد.  

وی گفت: دشمن ما عهدشکن، مزدور و غیرقابل‌اعتماد است و تلاش می‌کند بانفوذ در اندیشه، باورها و حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی، فنّاوری و امور امنیتی به  اهدافش دست یابد لذا مردم باید با هوشیاری راه نفوذ آمریکا را برای هرگونه توطئه دیگری سد کنند. مشاور سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز که شرایط نفوذ دشمن از راه‌های نظامی و خارجی بسته‌شده باید مراقب باشیم و با بصیرت و هوشیاری نگذاریم تغییر از درون را اجرایی کند. ذوالنور رمز موفقیت و پیروزی در برابر دشمنان را داشتن رهبری آگاه، بصیر، شجاع و شایسته دانست و اظهار داشت: با داشتن رهبری جامع و باکفایت که سکان‌داری انقلاب را با شایستگی برعهده‌گرفته و کشتی انقلاب را از فرازونشیب های گوناگون عبور داده‌اند، قادریم در ادامه راه نیز از ناملایمات عبور کنیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن