تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820502420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌، ترسیم‌کننده‌ی‌ طبیعت‌ اسلام‌ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی؛ تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌، ترسیم‌کننده‌ی‌ طبیعت‌ اسلام‌ است مدیر کل آموزش و پرورش گلستان به مناسبت 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۳ آبان ساعت 10:59

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، متن پیام محمدرضا وطنی به شرح زیر است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
 
من به شما می‌بالم که در جستجوی فهم درست زندگی در مسیر روشن ایمان گام بر می‌دارید ونور امید را از کتاب انقلاب اسلامی فرا گرفته اید؛درمکتبی علم آموزی می کنید که مدرسی جون حسین(ع) دارد و درسی می آموزید که استادش حُر است.
 
به شما افتخار می‌کنم که در روزهای سخت مبارزه با استکبار، سرو قامت با مشت‌های گره کرده ایستادید و دنیا نظاره گر حماسه سازی شما شد. 
در میان‌ ایام‌الله ‌انقلاب‌ که‌ یادگارهای‌ دوران‌ مبارزه‌ی‌سی  و چندساله‌ی ملت‌ شجاع‌ و پیروز ما است هرکدام‌ حامل‌ خاطره‌‌ و پرتویی‌ از امام‌ راحل‌ عظیم‌ ماست‌، و در این میان حماسه ی سیزدهم‌ آبان‌‌ عمیق ترین پیام را درخود نهاده و نسل های‌ امروز و فردا را به‌ تأمل‌ و تدبر وا داشته است.
 
ای افتخار آفرینان ایران عزیز
 
تلالوء خورشید 13 آبان هم نفس با ظهرعاشورا است وخون های به زمین ریخته نونهالان ایران عزیز،هم سنگ شهدای کربلا .هردو، قیام ضد طاغوت و طاغوتیان را بر سینه دارد. هر دو ،صف آرایی یزیدیان را درمقابل دارند و هر دو درس آزادی و آزاداندیشی را می دهند و چه شیرین است این واژه مقدس آنگاه که در عطر کلام مقدس می پیچد« اگردین ندارید لااقل آزاده باشید»
 
تسخیر لانه‌ی‌ جاسوسی‌ ، ترسیم‌کننده‌ی‌ طبیعت‌ اسلام‌ و انقلاب‌ اسلامی‌ است و که‌ هرگاه‌ جبهه‌ی‌حق‌، استقامت‌ و فداکاری‌ کند، جبهه‌ی‌ باطل‌ هرکه‌ و هرچه‌ و با هر حجم‌ باشد ، دربرابر آن‌ تاب‌ نخواهد آورد و مجبور به‌ عقب‌نشینی‌ خواهد شد.
 
امروز قدرت‌ و عظمت‌ جمهوری ‌اسلامی‌ که‌ محصول‌ خون‌ شهیدان‌ و فداکاری‌ ملت‌ و زحمات‌  مسؤلان‌صالح‌ و دلسوز و کارآمد است‌ وارثان هوشیار، چون شما را دارد که باتلاش های بی وقفه خود مدارج علمی و معرفتی را در لوای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب سپری می کنید و دنیای کفر را انگشت به دهان گذاشته اید.ازخدا می خواهم شمارا برای ایران و ایران را برای شما محفوظ نگهدارد.
 
در پایان‌ یادشهدای‌ عزیز دانش‌آموز و دانشجو را گرامی‌ داشته‌ برای‌ آنان‌ رحمت‌ و فضل‌ الهی‌را مسألت‌ می نمایم.
 
و بهروزی و نیک بختی مردم شریف ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر ارواحناله الفداء آرزومندم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن