تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804303467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر مدیرعامل منطقه ی آزاد ارس/ شایعات عملی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تغییر مدیرعامل منطقه ی آزاد ارس/ شایعات عملی شد استان‌ها > آذربایجان شرقی - به دنبال شایعات و گمانه زنی های محافل خبری در خصوص تغییر سکانداری منطقه تجاری صنعتی ارس و تکذیب های مدیرعامل این مجموعه، بالاخره تغییرات مدیریتی در این مجموعه جامه ی عمل پوشید.


به گزارش خبرآلاین به نقل از رسانه های محلی تبریز، قرار است یکشنبه هفته آینده جمشید تقی زاده بر کرسی مدیریت منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس تکیه زده و محسن خادم عرب باغی از این سمت برکنار شود. نکته جالب این تغییر مدیر عامل منطقه آزاد ارس اینکه پیش از اعلام رسمی تغییر و تحولات و همچنین مراسم تودیع و معارفه متن احکام مدیر جدید و سابق در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در متن حکم مدیر عامل جدید منطقه آزاد ارس آمده است: جناب آقای جمشید تقی زاده به استناد ماده 6قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری -صنعتی وباتوجه به تفویض اختیارریاست محترم جمهوری نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندجنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس هیات مدیره ومدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس منصوب می شوید. برنامه ریزی و مدیریت در راستای تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گسترش و تسهیل صادرات وسرمایه گذاری وهمچنین فراهم سازی زمینه های مناسب جهت اشتغال وفناوری های منطقه وحضور فعال در لازارهای منطقه ای و جهانی وهمچنین ارتقای سطح اشتغالی و مشارکت جامعه ومردم در برنامه های توسعه وپیشرفت منطقه ازمهمترین وظابفی هست که از جنابعالی انتظار میرود وضمن تعامل وهماهنگی با دبیرخانه شورا اعضای محترم هیات مدیره سازمان و بهره گیری از تجارب مناطق آزاد تجاری صنعتی موفق دنیا در انجام بهینه آن مساعی لازم را معمول دارند. اکبر ترکان همچنین در حکم مدیر عامل سابق و هیئت مدیره جدید این سازمان آمده است: جناب آقای محسن خادم عرب باغی ضمن سپاس وقدردانی از زحمات بی شائبه جنابعالی در طول مدت تصدی پست مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس امیدوارم به عنوان عضو هیات مدیره آن سازمان مساعی خود را جهت اعتلای هرچه بیشتراهداف وراهبردهای منطقه با کار گیرید.توفیق روز افزون حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم. اکبر ترکان گزارش نصر حاکی است؛ منطقه آزاد ارس در شمالغرب ایران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است. بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 7/4/1384 به شماره 20708/ت530820 محدوده منطقه آزاد ارس شامل 9 هزار و 700 هکتار از اراضی منطقه می شد که بر اساس مصوبه جدید این هیئت محترم در 14/9/1387 , محدوده این منطقه به 51 هزار هکتار شامل بخش‌هایی از دو شهرستان جلفا و خداآفرین افزایش یافت‌. گزارش نصر حاکی است، جمشید تقی زاده مدیر عامل جدید سازمان منطقه تجاری صنعتی ارس از مهر ماه 1391 با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت به عنوان رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری فعالیت داشت.  

کلید واژه ها: استان آذربایجان شرقی -




چهارشنبه 13 آبان 1394 - 10:43:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن