تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816388048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: فينال جام حذفي قطعا در خرمشهر برگزار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۶ق.ظ)
تاج: فينال جام حذفي قطعا در خرمشهر برگزار خواهد شد موج-رئيس سازمان ليگ اعلام کرد فينال جام حذفي روز سوم خرداد در خرمشهر برگزار مي‌شود و محل برگزاري قطعا تغيير نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج،مهدي تاج در خصوص دربي 81 و اين که اتفاقات خوبي در اين بازي رقم خورد، گفت: نقطه عطف و پيشاني ليگ ما دربي سرخابي است. سازمان ليگ قصد دارد فروش بليت الکترونيک را جا بياندازد که سخت‌ترين جاي آن هم دربي بود و خوشبختانه به خوبي اين کار انجام شد. 40 هزار نفر از تماشاگران دربي بليت بازي را به صورت الکترونيک در خانه‌ها خريدند و اين مساله کمک کرد که ما هم بپذيريم فروش بليت بازي به صورت کلي الکترونيکي شود. شب قبل از بازي هم فقط 300 تا 500 نفر مقابل ورزشگاه آمدند.
وي با اشاره به اين که داوري ديدار استقلال و پرسپوليس هم بسيار خوب بود، افزود: اين که پاي داور خارجي به دربي باز نشد و قضاوت خوب ترکي را در اين بازي شاهد بوديم، بسيار عالي بود؛ ضمن اين که ما شاهد عزاداري 100 هزار نفري در اين بازي هم بوديم و فکر نمي‌کنم در کشور هياتي باشد که 100 هزار نفر جمعيت داشته باشد، اما اين اتفاق در ورزشگاه آزادي افتاد. حاشيه‌ها در اين بازي جمع شد، تماشاگران يکديگر را تشويق کردند، هادي نوروزي، ناصر حجازي و غلامحسين مظلومي از سوي تماشاگران هر دو تيم تشويق شدند. همه تماشاگران به يکديگر احترام گذاشتند و دوست داشتن و دوست داشته شدن را در اين بازي شاهد بوديم و خوشبختانه اتفاق خاصي رخ نداد.
رئيس سازمان ليگ درباره اين که اعلام کرده از گلزني پرسپوليس خوشحال شده است و اين مساله کمي شائبه برانگيز شده است نيز خاطرنشان کرد:
روز گذشته از رسانه‌ها به دليل کار خوبي که در دربي و براي پوشش آن انجام دادند، تشکر کردم و منظورم از اين حرفي که بين آنها زدم چيز ديگري بود. به نظرم نتيجه مساوي در دربي عادلانه‌ترين نتيجه بود و گلي که پرسپوليس زد عدالت را در بازي رقم زد. من با خود مظلومي و افشارزاده هم در اين خصوص صحبت کردم و به نظرم نتيجه مساوي عادلانه بود و خوشبختانه اتفاقي رخ نداد. حتي اگر بازي يک بر صفر هم مي‌شد، اتفاقي رخ نداد و تماشاگران پرسپوليس بسيار فهيم بودند.
تاج که با برنامه راديويي صبح و ورزش گفت‌وگو مي‌کرد درباره برنامه‌هاي تيم ملي و تداخل آن با برنامه‌هاي ليگ، اظهار داشت:
بازي‌هاي تيم ملي در فيفادي است، البته هميشه در همه جاي دنيا اين اختلافات بين باشگاه‌ها و تيم ملي بوده، اما قانونگذار اين شرايط را فراهم کرده است. ما فيفادي‌ها را با کي‌روش برنامه‌ريزي کرديم، در برنامه ليگ اردوهاي تيم ملي و تيم اميد گنجانده شده و گنجاندن تمام اين شرايط در برنامه ليگ سخت است. ما ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا، جام حذفي، انتخابي المپيک و مقدماتي جام جهاني را پيش‌رو داريم که تعيين زماني براي آنها بسيار سخت بود. در دنيا به اين شکل است که تيم‌ها شنبه تا چهارشنبه بازي مي‌کنند و در هفته هم دو بازي انجام مي‌دهند و ما هم بايد اين مساله را در ليگ‌مان جا بياندازيم. خوشبختانه اکنون هم در ليگ جوان گرايي شده و در همه تيم‌ها جوان‌ها بازي کرده‌اند و کمترين بازي‌هاي آنها سه تا پنج بازي انجام داده‌اند.
تاج درباره جام حذفي و اين که آيا برگزاري فينال اين رقابت‌ها در خرمشهر به قطعيت رسيده يا نه، اظهار داشت: جام حذفي به نام آزادسازي خرمشهر برگزار مي‌شود و قرار نيست فينال آن در جاي ديگري باشد و همه جاي دنيا هم فينال جام حذفي‌شان را در يک شهر برگزار مي‌کنند. هيات رئيسه تصميم گرفت که بازي فينال در خرمشهر باشد و اين اتفاق رخ مي‌دهد. من هم با استاندار خرمشهر و فرماندار آبادان صحبت کردم، براي بازديد به ورزشگاه رفتيم و دو روز پيش هم غلامرضا بهروان و همکاران براي بازديد به ورزشگاه رفتند که مشکلي وجود ندارد و ورزشگاه آماده خواهد شد و کسي نبايد به برگزاري فينال در خرمشهر شک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن