تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814782333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقر سرنوشت کودکان سنين پيش از دبستان را شکل مي‌دهد/فقر کودکان بدترين چهره آن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۷ب.ظ)
فقر سرنوشت کودکان سنين پيش از دبستان را شکل مي‌دهد/فقر کودکان بدترين چهره آن است موج - معاون رفاهي اجتماعي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، با بيان اين که همه شکل‌هاي فقر براي جامعه زيبنده نيست، اما؛ فقر کودکان بدترين چهره فقر است، اعلام کرد: فقر در حال حاضر سرنوشت کودکان سنين پيش از دبستان را شکل مي‌دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد مي‌دري در همايش «کاهش فقر، آموزش کودکان و مؤسسات غيردولتي-تجربه‌هاي آموخته»که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار شد، افزود: فقر در حال حاضر سرنوشت کودکان سنين پيش از دبستان را شکل مي‌دهد و جوامعي که نتوانند حمايت خود از اين کودکان را اعمال کنند، نمي‌توانند آينده خوبي را براي آنان ترسيم کنند.
وي شناسايي تجربه‌هاي مؤسسات خيريه کشور در زمينه کاهش فقر کودکان را مهم‌ترين هدف اين همايش بيان کرد و افزود: تجربه موسسه‌هاي خيريه در کشور نشان مي‌دهد که بعضي از آن‌ها اقداماتي انجام داده‌اند که نهادهاي دولتي از انجام آن ناتوان بودند، مانند؛ موسسه «محک» که در زمينه حمايت از کودکان سرطاني به‌خوبي عمل کرده است.
معاون رفاه اجتماعي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي ادامه داد: در زمينه بازگشت کودکان بازمانده از تحصيل نيز موسسه‌هايي در کشور فعال هستند که قصد داريم صداي آن‌ها را تقويت و آن‌ها را به جامعه معرفي کنيم.
وي گفت: بر اين اساس، تجربه 30 موسسه خيريه استاني به صورت مستند و مصور در اختيار رسانه ملي قرار خواهد گرفت.
مي‌دري با اشاره به کوچک و نوپا بودن بسياري از مؤسسات خيريه در ايران گفت: بايد کوچک بودن اين مؤسسات را بپذيريم.
اين مقام مسوول افزايش همبستگي و هم‌افزايي بين موسسه‌هاي خيريه را راهکاري براي کوچک بودن آن‌ها دانست و گفت: اين همايش کمک مي‌کند تا ضمن شناخت مؤسسات از يکديگر، ما به عنوان يک ارگان دولتي، آن‌ها را شناسايي کنيم.
در اين همايش 10 موسسه خيريه به معرفي خدمات خود مي‌پردازند و با انتخاب کارشناسان يونسکو، يونيسف و نهادهاي دولتي، سه موسسه برتر معرفي خواهند شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن