تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچیچ: فقط خودم می‌توانم به خودم اولتیماتوم بدهم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسکوچیچ: فقط خودم می‌توانم به خودم اولتیماتوم بدهم سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: استقلال تیم قدرتمند و مدعی و کار ما سخت است. با این حال ما می‌رویم تا استقلال را ببریم.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+اسکوچیچ

به گزارش خبرگزاری پانا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار استقلال در رقابت‌های جام حذفی گفت: از هر بازی جام حذفی انتظار داریم که پیروز شویم ولی با توجه به این که استقلال تیم قدرتمند و مدعی‌ای است، کار ما سخت است. با این حال ما می‌رویم تا ببریم. او افزود: با این که انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم. او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مثل لیگ برتر می خواهد در جام حذفی ضعیف باشد، بیان کرد: می توانم این را بگویم که در لیگ برتر خوب بازی می کنیم و بدشانسی ها به ضرر ما شده است. چیزی که قطعی است، روند رو به رشد کیفی ماست و امیدوارم این کیفیت فردا هم باشد. سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در صورت شکست برابر استقلال برکنار شود، بیان کرد: چنین چیزی به من گفته نشده است. من کار خودم را انجام می دهم و یقینا اگر لازم باشد چیزی به من می گویند و با من صحبت می کنند. اینجا فقط خودم به خودم می توانم اولتیماتوم دهم چراکه این اخلاق را دارم. من هر روز سعی می‌کنم بهتر از دیروز باشم. من به خودم اعتماد دارم و فعلا روی وظایف خودم فکر می کنم. وی درباره غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: شریفات محروم است و مصدومانمان هم که می دانید چه کسانی هستند. خودم واقعا نسبت به محرومیت شریفات متعجب شدم. من از شما خبرنگاران می خواهم که اگر دلیلش را می دانید برای من توضیح بدهید. اگر کسی می داند به من بگوید چرا که چنین چیزی را ندیده و به قوانین هم آگاهی ندارم. من ترسم این است که یکی دو بازی بعد هم بگذرد باز هم محرومم کنند. علی رغم احترامی که برای فدراسیون قائلم، این است که جریمه باید به موقع باشد. من در کل احترام می گذارم و به یک نوعی لذت می بریم. به هر حال زندگی هم یک بازی است. اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چرا تیمی که بهترین خط دفاع لیگ بوده به ضعیف ترین خط دفاع تبدیل شده و آیا کار تیمش برابر استقلال که برترین خط حمله است دشوار نیست، گفت: همه چیز فوتبال خط حمله و دفاع نیست. ما و استقلال نقاط ضعف و قدرت مختلفی داریم. به هرحال بهترین خط دفاع را داشتیم سال گذشته و بازیکنان پارسالم در سایر تیم ها توپ می زنند. ما هر هفته داریم برابر بازیکنان سابق خودمان بازی می کنیم. او در پاسخ به این سوال که در صورت شکست تیمش برابر استقلال به خودش اولتیماتوم می دهد، گفت: من مربی‌ای هستم که از کارم نمی‌ترسم و خیلی هم در فولاد راحت هستم به این سادگی جایم را از دست نمی‌دهم. سرمربی فولاد در پایان درباره وضعیت خالدی گفت: این بازیکن و یوسف وکیا و چند نفر دیگر مصدوم هستند و آنها را در اختیار ندارم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن