تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: از 28 آبان; سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. مرحله استانی سی ‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه آذربایجان‌ شرقی از 28 آبان سال جاری با حضور 307 متسابق مرد و زن در تبریز برگزار می‌شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۲ آبان ساعت 12:56

خبرگزاری پانا+سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام علی مصائبی،گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله استانی سی ‌و هشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امورخیریه استان از 28 آبان سال جاری به مدت سه روز با حضور 307 متسابق مرد و زن در تبریز برگزار می‌شود.   وی با بیان اینکه 140 نفر از این آمار را متسابقین خواهر و 152 نفر را متسابقان برادر تشکیل می‎دهند، افزود: محل مسابقات خواهران در سالن قرآن اداره کل اوقاف و امورخیریه استان و محل مسابقات برادران مجتمع فرهنگی ـ هنری 29 بهمن تبریز تعیین شده است.  
مصائبی ادامه داد: این دوره از مسابقات نیز همچون مرحله شهرستانی مختص متسابقان بالای 18 سال است که در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، ابتهال، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‎پردازند که از هر رشته سه نفر به مسابقات کشوری راه می‌یابند.   این مقام استانی همچنین با تأکید براینکه داوران این دوره از مسابقات غیربومی و از داوران بین‌‎المللی هستند، اضافه کرد: دربخش برادران آقایان حبیب مهکام در بخش تجوید، محمدرضا ابوالقاسمی در بخش وقف و ابتداء، امیر آقایی در بخش صحت حفظ، رضا محمدپور در بخش لحن، حسن ربیعیان دربخش صوت به داوری می‎پردازند. همچنین داوری مسابقات خواهران نیز دربخش تجوید با مرضیه توفیقنیا، در بخش وقف و ابتداء با فاطمه شریفی، دربخش صحت حفظ با مسلمی، دربخش لحن با هاجر اسوار و دربخش صوت با نجات صحاف خواهد بود.   وی با اشاره به اینکه ازنظر آئین‎نامه‌‎ای و اجرایی، مسابقات امسال با سال‎های قبل تفاوت چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: تنها وجه تمایز مسابقات سال 94 نسبت به سال‎‏های قبل، تفکیک مسابقات متسابقین زیر 18 سال و بالای 18 سال است که به زعم من این امر موجب شد تا مسابقات رنگ عادلانه بیشتری به خود بگیرد؛ چراکه از نظر سنی و قدرت بدنی برای خروج اصوات و همراهی نفس، سنین بالای 18 سال تا حد زیادی به هم نزدیک هستند و مشکل کم آوردن نفس و یا فشار بیش از توان به متسابقین زیر 18 سال با این تغییر در روند مسابقات کاهش بسیاری یافته و می‌‎یابد.   مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همچنین در پاسخ به پیشنهاد خبرنگار ما برای دایر کردن کارگاه‎‌های رفع اشکال، حین برگزاری مسابقات برای متسابقین با حضور داوران و اساتید قرآنی، گفت: طی ابلاغیه‌‎ای که به شهرستان‎ها داشتیم، کلاس‎های رفع اشکال برای متسابقین راه‎یافته به مرحله استانی در حال برگزاری است؛ از سویی علاوه بر انجام این پیشنهاد سازنده، تمامی پیشنهادات، انتقادات و نظراتی که در سال گذشته به این اداره کل رسیده است، جامعه عمل پوشیده خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن