تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815508147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمارستان هاي خصوصي هم ملزم به تهيه لوازم پزشکي بيمار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
ديناروند: بيمارستان هاي خصوصي هم ملزم به تهيه لوازم پزشکي بيمار هستند موج - معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو گفت: يکي از سياست هاي ما در طرح تحول نظام سلامت اين بوده است که بيماران براي تهيه لوازم پزشکي به خارج از بيمارستان‌ها فرستاده نشوند اين طرح موفق در بيمارستان‌هاي خصوصي نيز اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول ديناروند، معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو، گفت: يکي از مهم‌ترين موضوعاتي که در طرح تحول نظام سلامت اتفاق افتاده و شاهد پيشرفت‌هاي تأثير گذاري در جامعه بوده است بخش تجهيزات پزشکي در مراکز درماني و استفاده مناسب از تجهيزات در بيمارستان‌ها بوده است که اين سياست ها ادامه خواهد داشت.
وي گفت: يکي از سياست هاي ما در اين طرح اين بوده است که بيماران براي تهيه لوازم پزشکي به خارج از بيمارستان‌ها فرستاده نشوند که در بيمارستان‌هاي دولتي با موفقيت اجرا شد و در بيمارستان‌هاي خصوصي نيز اجرا خواهد شد و اين يکي از بزرگ ترين خدماتي است که در حوزه تجهيزات پزشکي به بيماران شده است.
ديناروند افزود: يک کارشفافي صورت در حوزه تجهيزات پزشکي انجام داده‌ايم که براي تمامي وسايل پزشکي فراخوان انجام داده‌ايم و در اين فراخوان قيمت ها رتبه بندي شده‌اند که با رعايت رتبه بندي و با نظر کارشناسي و پزشکان برجسته در کميته دارو و تجهيزات پزشکي صورت مي‌گيرد و قيمت از طريق فراخوان يا مقايسه با قيمت مرجع بين المللي يا داخلي تعيين شده است.
رئيس سازمان غذا و دارو گفت: شرکت‌هايي که در فراخوان‌ها قيمت خود را کاهش مي‌دهند وارد فهرست‌هاي بيمارستاني مي شود و اين شرکت‌ها برنده طرح تحول هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن