تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین 13 آبان در یاسوج برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین 13 آبان در یاسوج برگزار می شود
دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج گفت: این کنفرانس ۱۳ و ۱۴ آبان در یاسوج برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج عبدالرضا زارع افزود : بیش از ۴۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال که پس از بررسی توسط هیئت داوران ۲۵۰ مورد پذیرفته شد که از این تعداد ۱۰۰ مقاله به‌صورت سخنرانی و مابقی پوستر ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: این کنفرانس در سالهای گذشته در سه استان کرمان، اصفهان و سمنان برگزار شده که امیدواریم امسال در یاسوج به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج خاطرنشان کرد: در این کنفرانس فعالیت‌های پژوهشی اعضای هئیت علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می‌شود.

زارع از برپایی کارگاه آموزشی در زمینه مصالح نوین در حاشیه چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین خبر داد و تصریح کرد: برپایی چنین کارگاه‌ها می‌تواند به‌عنوان دوره ارتقا مهندسی مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نمایشگاه تخصصی سازه‌های نوین در کنار این همایش ملی برگزار می‌شود تا از این طریق زمینه آشنایی با محصولات و سازه‌ها و مصالح نوین فراهم شود.

دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج عنوان کرد: فناوری‌های نوین در صنعتی سازی و سبک‌سازی ساختمان، سیستم‌های سازه‌ای و اتصالات نوین در بهسازی سازه‌ها، روش‌های جدید تحلیل و طراحی سازه‌ها، مواد مرکب، نانو مواد و مصالح هوشمند در مهندسی عمران، مصالح قابل بازیافت یا سازگار با محیط‌زیست و توسعه پایدار و فن‌آوری‌های نوین ساخت از جمله محورهای چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج است.

زارع بیان کرد: بومی‌سازی و فرهنگ‌سازی فن‌آوری‌های نوین، فن‌آوری‌های پیشرفته در طراحی الگوهای نوین معماری، مصالح و فن‌آوری‌های نوین در مهندسی ژئوتکنیک، فناوری‌های جدید در مدیریت مصرف انرژی و روش‌های نوین در طرح‌های مهندسی آب و محیط‌زیست نیز از دیگر محورهای این کنفرانس است.

وی افزود: تصریح کرد: این کنفرانس حامیانی دارد که مهمترین آنها رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

دبیر علمی چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج اضافه کرد: در چهارمین کنفرانس بیش از ۴۵۰ مقاله ارسال شده که پس از بررسی توسط هیئت داوران بیش از ۱۰۰ نفر داور علمی در آن حضور داشتند و هر مقاله بین دو تا پنج داور داشته است. حدود ۲۵۰ مقاله پذیرفته شده داریم که حدود ۱۰۰ مقاله به صورت شفاهی و بقیه به صورت ارائه پوستر بوده‌اند.

زارع اظهارکرد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کم کم از مصالح سنتی فاصله می‌گیریم و ساخت و سازها روز به روز در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر می‌شود هم در مصرف انرژی و هم در مصرف مصالح صرف‌جویی می‌شود و سازه‌ها در برابر زلزله و سایر بلایای دیگر مقاوم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام /گ




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

دانشگاه سمنان میزبان کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی
فراخوان همایش ملی مصالح و سازه های نوین در علم مهندسی عمران
فراخوان ارسال آثار به همایش ملی مصالح و سازه های نوین در علم مهندسی عمران
آغاز پنجمین دوره مسابقات ملی سازه های ماکارونی در دانشگاه زنجان
افزايش نرخ ارز/ توليد برخي مواداوليه وارداتي را توجيه‌پذير كرده است
کنفرانس مصالح و سازه‌های نوین





۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن