تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804347652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از زمین اجاره‌ای باشگاه و بی پولی تا غیرت/ ملوان فقط به خاطر علاقه و غیرت زنده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: از زمین اجاره‌ای باشگاه و بی پولی تا غیرت/ ملوان فقط به خاطر علاقه و غیرت زنده است
مدیرعامل ملوان گفت: تنها دلیل این که ملوان همچنان پابرجاست به دلیل اصالت، غیرت و علاقه ای است که میان بازیکنان و هواداران وجود دارد.


مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت اسف بار ملوان در  خصوص کیفیت بسیار پایین زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: زمین چمن برای تیم فوتبال مثل تخته سیاه برای دانش آموزان مدرسه است وجود زمین چمن شاید اصلی ترین بخش برای یک باشگاه حرفه ای باشد در فصل تابستان که به زمین نگاه می کنید شاید در یک زمین سرسبز و باطراوت هستید زیرا بیش از 50 درصد این سبزی به دلیل علف های هرز است اما زمانی که هوا به سردی می رود این علف‌ها خشک می شوند و یک بارندگی سنگین در زمینی که نه زیر ساخت دارد و نه سیستم گرمایی و حرارتی مناسب باعث می شود که این زمین گل آلود شود.
 
وی خاطر نشان کرد: مشکل ورزشگاه تختی فقط به کیفیت بد زمین ختم نمی‌شود بلکه صندلی‌ها،سکوها و راه‌های دسترسی هم شرایط بسیار بدی دارند این مشکلات باعث می شود تا ما و بازیکنان از این شرایط رنج ببریم در حالی که ما باید برای باشگاه شدن از امکانات ستونه استفاده کنیم.
 
مدیرعامل ملوان با اشاره به اجاره نشین بودن تیمش، در این باره توضیح داد: این ورزشگاه متعلق به ما نیست و ما بابت استفاده از این زمین اجازه می دهیم درست است که قسمتی از اجاره‌هایمان را پرداخت نکردیم اما اگر این اتفاق هم می‌افتاد شرایط زمین خیلی تفاوت نمی‌کرد ما در حال حاضر 20 روز تعطیلی لیگ را در پیش داریم آیا می شود در این زمان مشکل زمین را حل کرد؟
 
وی ادامه داد: تنها کاری که می توانیم در حال حاضر انجام دهیم این است که در این زمان کوتاه تلاش کنیم با امکانات ساده و ابتدایی کمی شرایط زمین را بهبود ببخشیم. زمانی می شود این زمین را بهتر کرد که حداقل یک زمین چمن مصنوعی در کنار این زمین باشد تا مادر آنجا بازی کنیم و این زمین تعمیر شود که متاسفانه چنین امکاناتی وجود ندارد.
 
رضائیان تصریح کرد: زمین ورزشگاه تختی انزلی سال هاست که میزبان مسابقات لیگ و جام حذفی است اما اگر این زمین متعلق به باشگاه ملوان بود مانند زمین صنعت نفت آبان و ذوب آهن اصفهان و یک سیستم درست وجود داشت تا ما حق پخش تلویزیونی را بگیریم، حق فروش بلیت داشته باشیم می توانیم خودمان با این درآمدها زمین را به گونه ای که می‌خواهیم درست کنیم اما فعلا  اجازه نشین هستیم و شرایط سخت خودمان را داریم.
 
مدیرعامل ملوان بیان کرد:بعضی‌ها می گویند این زمین که این گونه است یک پوئن مثبت برای ما محسوب می شود، اما باید بدانیم که بقیه تیم ها یکبار در این زمین بازی میکنند در حالی که ما هر یک هفته در میان در این زمین بازی داریم، تیم‌های مهمان  به که انزلی می آیند حتی یک زمین تمرین مناسب نداریم که در اختیارشان قرار دهیم ما خودمان هم در چنین شرایطی بازی می کنیم ما هم دوست داریم در زمین سالم و خوب فوتبال بازی کنیم در مجموعه با این شرایط هم ما، هم حریفان و هم تماشاگران از این شرایط اذیت می شویم.
 
مدیرعامل ملوان در ادامه در خصوص وضعیت مالی تیم هم اظهار داشت:در مورد حامی مالی تیم هم نمی‌توانیم بگوییم کسی باشد بیاید و از تیم حمایت کند حمایت مالی براساس علاقه شخص است یا می خواهد که براساس علاقه‌ای که به تیمی دارد به حمایت دست نزد یا می خواهد تا صد میلیون خرج کند و صد و ده میلیون سود کند ما باشگاه را در معرض فروش قرار دادیم.
 
رضائیان در خصوص این که قرار بود حامی مالی از این تیم حمایت کند گفت:شخصی که می خواست از تیم ما حمایت کند گفت که یک بیزینس من است و در مورد دخل و خرج باشگاه از من پرسید و من هم نمی‌توانستم دروغ بگویم که مثلا هفت میلیارد حق پخش تلویزیونی می‌گیرم یا 2 میلیارد حق فروش بلیت می گیرم من حقیقت را گفتم و آن شخص هم می خواست که سود کند به همین دلیل کلا قضیه حامی مالی آن شخص منتفی شد، متاسفانه ما نه تنها از بلیت ها پولی نمی‌گیریم بلکه خودمان برای بازی مقابل فولاد 480 بلیت خریداری کردیم و در اختیار هواداران قرار دادیم.
 
وی در مورد این که حتی باشگاه توانایی مالی جهت برگزاری اردو را ندارد و آیا کمکی از طرف دولت به باشگاه صورت می گیرد یا خیر اظهار داشت: ما اگر بخواهیم کمک بگیریم باید از مسئولان استانی کمک بگیریم اما شاید بودجه استان‌ها حتی برای پروژه‌های عمرانی خودشان کافی نباشد شاید اولویت ساخت یک بیمارستان پیش از کمک به فوتبالیست‌ها اهمیت داشته باشد اگر مراسمی برگزار شود و از ما در آن مراسم دعوت شود و بخواهند یک ربع سکه به ما بدهند مشکل وجود دارد در مجموع اگر دولت بخواهد به باشگاه‌های فوتبال کمک کند منع‌های قانونی وجود دارد.
 
باشگاه‌ها یا باید به سمتی بروند که درآمدزایی داشته باشند یعنی حق پخش بگیرند از اسپانسرها استفاده کنند و بلیت بفروشند یا این که فوتبال ما غیر حرفه ای شود.
 
متاسفانه اگر بخواهد به ما حق پخش تعلق گیرد که نمی‌گیرد فقط برای بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس است وگرنه شبکه‌های استانی هزینه‌ای نمی‌پردازند، در حال حاضر تیم هایی مانند رئال‌مادرید و بارسلونا نزدیک به 60 درصد از درآمد خود را از حق پخش تلویزیونی به دست می آورند در حالی که ما هیچ پولی دریافت نمی‌کنیم اگر حق پخشی به ما داده می شد ما خیلی از دغدغه‌ها را نداشتیم.
 
شاید بتوان گفت تنها دلیلی که ملوان همچنان زنده است به دلیل اصالت، غیرت و علاقه‌ای است که میان هواداران و بازیکنان وجود دارد اگر این غیرت و علاقه وجود نداشت حداقل چند بار در باشگاه اعتصاب می شد و یا این که خیلی از بازیکنان تیم را ترک می‌کردند در انتها امیدوارم که این مشکلات حل شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بحران گلزنی در ملوان
تعطیلی چند روزه تمرینات ملوان
برخی بازیکنان ملوان حتی استوک هم ندارند
استیلی: زارع را دراختیار نداریم/ تکلیف محرمی مشخص نیست





۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن