تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803260136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلیمی : داوران ایرانی در کلینیک داوری جهان شرکت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سلیمی : داوران ایرانی در کلینیک داوری جهان شرکت می کنند
رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت : داوران ایرانی برای حضور در کلینیک داوری جهان و همچنین قضاوت در رقابت های قهرمانی جهان عازم انونزی می شوند .


جواد سلیمی ، رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته کشور ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور داوران ایرانی در رقابت های قهرمانی کاراته جهان در اندونزی ،بیان داشت :
 بنده به همراه 7 داور دیگر ، به عنوان نمایندگان جامعه داوری کاراته کشورمان ، در رقابت های قرمانی جهان ، حضور خواهیم داشت.

وی ادامه داد : بدین ترتیب ، رضا خادمیان ، سیروس یزدانی ، اکبر دهقان ، فرهاد خطیری ، محمدعلی مردانی ، کیکاووس سعیدی و محمد محمدخانی داوران اعزامی هستند که به همراه بنده در اندونزی حضور خواهیم داشت .

سلیمی افزود : محمدعلی مردانی و کیکاوس سعیدی برای تمدید درجات داوری خود عازم اندونزی خواهند شد ، تا در آزمون داوری که 10 و 11 نوامبر برگزار می شود شرکت کنند و درجه داوری خود را تمدید کنند.
وی بیان کرد : بقیه داوران برای شرکت در آزمون داوری که از روز 5 تا 10 نوامبر برگزار می شود راهی جاکارتا می شوند تا در کلینیک آموزش و ارتقا داوری فدراسیون جهانی کاراته ، شرکت کنند.
رییس کمیته داوران دلیل اعزام نکردن نفرات جدید را اینگونه بیان کرد : به دلیل اینکه در 2 سال گذشته نتوانستیم این عزیزان را به اسپانیا و آلمان ، اعزام کنیم و با توجه به مکاتباتی که با فدراسیون جهانی کاراته ، داشتیم مبنی بر عدم ابطال درجات این عزیزان ، از فدراسیون جهانی مجوزکتبی اخذ کردیم که امسال 8 نفر از داوران کشورمان را در این کلینیک شرکت دهیم و به همین جهت این داوران را به اندونزی اعزام می کنیم تا هم بتوانند در کلینیک داوری شرکت کنند و نیز به قضاوت در رقابت های قهرمانی جهان بپردازند.
سلیمی خاطرنشان کرد :این عزیزان سرمایه های کاراته هستند و خدمات زیادی را برای ورزش کشور انجام داده اند ، نمی توانستیم چشم پوشی کنیم که درجات داوریشان باطل شود و از میدانهای جهانی کنار گذاشته شوند . لذا تمام تلاشمان را برای حضورشان انجام دادیم .

وی درباره هزینه حضور داوران در رقابت های جهانی ، گفت : بنا به دستور سرپرست فدراسیون ، هزینه اعزام داوران به اندونزی ، بر عهده فدراسیون است و بدون پرداخت مبلغی در جاکارتا حضور پیدا می کنند تا هم در کلینیک داوری شرکت کنند و هم قضاوت رقابت های قهرمانی جهان ،را انجام دهند .
 
رییس کمیته داوران ، از فراهم کردن شرایط برای حضور داوران زن ایرانی در سال آینده خبر داد و گفت : انشااله سال آینده داوران زن و همچنین سایر داوران مرد کشور را با توجه به عملکردشان راهی کلینیک ها و کلاس داوری جهانی خواهیم کرد . به همین منظور عملکرد داوران در نظر گرفته خواهد شد و با توجه به عملکرد و قضاوتهایشان در طول سال ، نفرات انتخابی گزینش می شوند .

آرزوی قلبی م موفقیت کاراته در جهان است

سلیمی در پایان برای تمام ملی پوشان دختر و پسر کشورمان و نیز کادر فنی تیم های ملی آرزوی موفقیت کرد و گفت : امیدوارم به لطف خداوند ، با توجه به زمان و انرژی که در این مدت گذاشته اند مزد زحماتشان را بگیرند و با کسب عناوین مختلف و درخشان باعث به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان و همچنین شادی دل مردم عزیزمان شوند. آرزوی قلبی من موفقیت کاراته در عرصه جهانی است .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/




اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

قضاوت 8 داور ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
بدرقه غریبانه تیم های ملی پایه کاراته
کاراته‌کاهای اعزامی معرفی شدند
زمان اعزام تیم های ملی کاراته مشخص شد
چهار کاراته کا راهی لیگ جهانی می شوند





۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن