تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821097338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه اعضای شورای کانون بسیج مهندسین صنعتی بندرعباس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس: جلسه اعضای شورای کانون بسیج مهندسین صنعتی بندرعباس برگزار شد جلسه اعضای شورای کانون بسیج مهندسین بندرعباس با حضور ریاست سازمان بسیج مهندسین استان، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس و جانشین ایشان برگزار شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ آبان ساعت 21:13

خبرگزاری پانا+ بسیج صنعتی+ سپاه بندرعباس+ علی کریمی حاجی خادمی+ مهندس نیکخو+ شورای کانون

مهندس امیر نیکخو مسئول کانون بسیج مهندسین صنعتی بندرعباس به تشریح عملکرد این کانون در دو ماه اخیر پرداخت و بیان داشت: طی دو ماه اخیر 150 مهندس جذب کانون بسیج مهندسین صنعتی بندرعباس شده و با کمک مهندسین بسیجی که تعداد آن ها بالغ بر 80 نفر می باشد به دنبال شناسایی صنایع راکد استان و هماهنگی برای تشکیل کلینیک صنعتی و ارائه خدمات به آن ها هستیم.   وی افزود: در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از جمله غبارویی گلزار شهدا، اهدای خون توسط شورای اعضای کانون و جلسه با مهندس ساعد پناه مدیریت بهره برداری شرکت توزیع برق استان هرمزگان برگزار شده است.   در بخش دیگری از سخنان سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن خیر مقدم به اعضای شورای کانون بسیج مهندسین صنعتی بندرعباس و تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین  گفت: باعث خوشحالی است که امروز در جمع شما هستم  و به روح همه شهدای دفاع مقدس درود می فرستم.   وی خطاب به مهندسین بسیج صنعت گفت: برای شروع کار به جدیت و روحیه جهادی نیازمند است و با این روحیه می توانیم کار را پیش برده و برخی مسائل را حل کنیم.
 
سالاری تاکید کرد: باید نگاه های خود را به سمت برنامه های کاربردی برده و از تخصص مهندسین استفاده شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس خاطرنشان کرد: باید ظرفیت های خوب استان شناسایی و روی آن کار شود.
 
خبرنگار: علی کریمی حاجی خادمی
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن