تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک استقلال به سرخپوشان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کمک استقلال به سرخپوشان
تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست دادن تیم استقلال تهران در رقابتهای جام حذفی می‌تواند تمامی حاشیه‌های این تیم را فراموش کند.

کمک استقلال به سرخپوشان
 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان برای رهایی و پشت سر گذاشتن مشکلات خود می تواند در بخت جدی پیش آمده خود، مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در رقابت‌های یک هشتم نهایی در جام حذفی با یک پیروزی شیرین تمامی حاشیه‌ها و مشکلات را از تیم خود دور کند و تیم استقلال با شکست خود کمک بزرگی را برای فولاد انجام می‌دهد.

فولادی‌ها صبح سه‌شنبه فردا با پروازی به سوی تهران به هتل المپیک می‌آیند و طبق نظر سرمربی خود آخرین دیدار تمرینی پیش از بازی را انجام می‌دهند تا با آمادگی کامل به دیدار بروند.

سرخ‌پوشان در دیدار حذفی خود با سه مصدوم از بهترین بازیکنان خود که شامل: امید خالدی، یوسف وکیا و مهرداد جماعتی هستند می‌روند.

امیرحسین فشنگچی، محمدخانزاد، به همراه حسین ابراهیمی جزء سه بازیکن فولاد هستند که بعد دیدار ملوان انزلی با اجازه و هماهنگی قبلی در شمال به استراحت مشغول شدند و بعد این هماهنگی به اردوی تیم فولاد در تهران اضافه می‌شوند.

اشکان خورشیدی با کمک‌های علیرضا ایلدروم و محمدرضا منصوری قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی ساعت 18 روز چهارشنبه 13 آبان می رود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام /  




اشتراک گذاری







۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن