تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804809119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس تا آخر فصل نمی‌بازد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پرسپولیس تا آخر فصل نمی‌بازد




پرسپولیس تیم برتر میدان دربی بود و حداقل به لحاظ شکل و شمایل فوتبالی و نوع دفاع و حمله فراتر از حریف سنتی‌اش نشان داد که حالا در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و مدعی نخست قهرمانی است.





روزنامه ایران ورزشی: پرسپولیس تیم برتر میدان دربی بود و حداقل به لحاظ شکل و شمایل فوتبالی و نوع دفاع و حمله فراتر از حریف سنتی‌اش نشان داد که حالا در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته و مدعی نخست قهرمانی است. پرسپولیس مقابل مدعی قهرمانی تیم برتر میدان بود و آنقدر حریفش را تحت فشار گذاشت که به حداقل امتیاز دست یابد. فرم بازی تیم برانکو نشان داد فاصله بین صدر و میانه جدول یک فاصله کاملا کذایی است که به راحتی قابل جبران به نظر می‌رسد. هر چند بهره بردن استقلال از اشتباهات داوری در مسابقه و متضرر شدن پرسپولیس در سه، چهار دیدار این فصلش تاثیر زیادی در ایجاد این اختلاف 7 امتیازی داشته اما فرم فوتبال دو تیم در بازی رودررو نشان داد پرسپولیسی که تا دیروز در ناامیدی به‌سر می‌برد حالا می‌تواند مدعی قهرمانی باشد و اگر امروز بازیکنی از این تیم حرف از قهرمانی زد نباید او را خوش خیال یا ساده انگار خطاب کرد. در روزهایی که تراکتورسازی و سپاهان روی دور نوسان افتاده‌اند و کیفیت استقلال را همه دیده‌اند شاید تنها صعود سریع ذوب‌آهن و گل محمدی کمی برانکو و دوستداران پرسپولیس را برای ازدیاد مدعیان قهرمانی دلواپس کند؛ هر چند اصل بر روند یکسان و ثبات پرسپولیس است وگرنه در صورت تزلزل دوباره، پرسپولیس برانکو هم چیزی بیشتر از تراکتور اولیویرا نخواهد بود.

پرسپولیس طی یازده هفته گذشته در فرم فوتبالی که ارائه داد نوسان زیادی داشت و دقایق خوب و بد زیادی در بازی‌های این تیم نهفته بود که می‌شود روی تک تک آنها بحث کرد اما وقتی بحث نتیجه و امتیاز پیش می‌آید برانکو و شاگردانش نمره قبولی می‌گیرند چرا که روند صعودی سرخ‌ها در هفته‌های اخیر جالب بوده است؛ سه برد و دو تساوی در لیگ برتر و دو پیروزی در جام حذفی همه بعد از شکست مقابل سایپا رقم خورده و پرسپولیس ضمن ارتقا در کیفیت فنی‌اش و بالا رفتن آمار دقایقی که خوب بازی می‌کند به لحاظ کسب امتیاز هم خوب عمل کرده است.

به نظر می‌رسد مرگ نابهنگام کاپیتان هادی نوروزی و البته هماهنگی تفکرات و خواسته‌های برانکو با توانمندی و کیفیت بازیکنانش باعث شده پرسپولیس شرایط تازه و متفاوتی پیدا کند به طوری که حس خواستن پیروزی و میل وحشتناک کسب موفقیت در هر مسابقه کاملا مشهود است؛ از محکم بازی کردن در بازی ماقبل دربی گرفته تا همین دربی که تیم برانکو تا ثانیه پایانی جانانه جنگید و به حداقل مزدش دست یافت.

هر چند شاید کمی احساسی و غیر قابل پیش بینی باشد اما یک حس ناشی از اتفاقات رخ داده در پرسپولیس این فصل می‌گوید این تیم تا آخر فصل نمی‌بازد یا حداقل اینکه اگر این اتفاق بیفتد راحت رخ نخواهد داد. شاید تساوی در دربی با توجه به نیاز پرسپولیس برای صعود در جدول کمی ناامید کننده باشد اما حفظ روند رو به رشد پرسپولیس و نمایش قابل قبول تیم برانکو باعث شده هواداران پرسپولیس از این تساوی خوشحال باشند. خوشحال بابت اینکه تیم شان فوتبالی فراتر از تیم صدر جدول ارائه می‌دهد و با رشدی که در پیش گرفته می‌تواند فاصله تا صدر را کم و کمتر کند. تا جایی که از حالا دل بستن به حضور در کورس قهرمانی ادعای گزافی نباشد.






تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن