تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض کاپیتان تیم‌ملی به دبیرکل فدراسیون


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعتراض کاپیتان تیم‌ملی به دبیرکل فدراسیون
سیدجلال حسینی که در آستانه دیدار صدم خود با پیراهن تیم‌ملی دچار مصدومیت شده به اتفاقات اخیر و درگیری‌های بین سرمربی تیم‌ملی و دبیرکل به وجود آمده واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ملی‌پوش نفت‌تهران که به دلیل مصدومیت چهارسر زانو احتمالا دیدار با گوام را از دست خواهد داد، این روزها در کلینیک مشغول مداواست. او از این مساله که جو دوستانه و اتحاد ملی چهارسال اخیر تیم‌ملی دچار خدشه شده ناراحت است و امیدوار است منافع ملی در این شرایط در نظر گرفته شود و همه در یک هدف به موفقیت پرچم ایران بیاندیشند.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با مصدومیتش گفت: در حال پیگیری مصدومیتم هستم و امیدوارم بتوانم خیلی زود به ترکیب برگردم. در این شرایط بدشانسی بزرگی آورده‌ام و امیدوارم هر چه زودتر این مصدومیت برطرف شود و با درمان‌هایی که در نظر گرفته‌اند شرایط بازگشت را خیلی زود به دست آورم.

مدافع تیم‌ملی در رابطه با درگیری لفظی بین اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون و کارلوس کی‌روش سرمربی تیمش اینگونه واکنش نشان داد و گفت: مصاحبه کردن خیلی آسان است و رسانه‌های زیادی برای پوشش این صحبت‌ها وجود دارند اما باید این مساله را در نظر گرفت که نیاز کنونی تیم‌ملی چیست. چرا باید جوی که در طول 4 سال اخیر به وجود آمده بود و فضای دوستانه و اتحاد ملی در آن از شاخصه‌های اصلی موفقیت‌مان بود، اینگونه خدشه‌دار شود؟ مگر غیر از این است که سرمربی تیم‌ملی به عنوان مسوول نتایج هدفش در کنار فدراسیون موفقیت تیم‌ملی است؟

وی ادامه داد: آقای اسدی چرا تاکنون به جای استفاده از رسانه‌ها برای صحبت‌هایش در کمپ تیم‌ملی حاضر نشده و با بازیکنان در رابطه با مشکلاتشان صحبت نکرده؟ تیم‌ملی که اکنون هدفش صعود به جام‌جهانی روسیه است چرا نباید کمپ کاملی داشته باشد و چرا بازیکنان در زمان خروج باید نگران کارهای مربوط به خروجشان باشند؟ چرا اکنون باید نگران پروازمان به گوام برای دیدار حساس برابر این تیم و صعود از این مرحله باشیم؟ اصلا چرا باید علیه مربی‌ای که خیلی ساده ما را به جام‌جهانی برزیل رساند و الکس فرگوسن نیز در کتابش بارها از او یاد کرده، اینگونه موضع بگیریم؟

سیدجلال حسینی در ادامه انتقاداتش گفت: صحبت من این است که چرا باید جو دوستانه تیم‌ملی اینگونه دچار حاشیه شود؟ مگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم رقیب است که در این شرایط حساس جو تیم‌ملی را دچار بحران و حاشیه می‌کنیم؟ تمام بازیکنان تیم‌ملی در طول این سال‌ها تلاش کرده‌اند علیرغم تمام مشکلات و کاستی‌ها جوی دوستانه ایجاد کنند و برای پرچم‌مان بجنگیم. اما این حاشیه باعث شده حتی برخی هواداران نیز اکنون در مقابل تیم‌ملی کشورشان که مقدس‌ترین تیم است، قرار گیرند. تمام این‌ها به خاطر یک اشتباه و واکنش صورت گرفته است.

کاپیتان تیم‌ملی با انتقاد از اسدی گفت: چرا دبیرکل باید صحبت‌هایی در مورد رحمتی انجام دهد که سرمربی تیم‌ملی را مجبور به واکنش کند؟ سیدمهدی رحمتی بازیکنی با ارزش و قابل احترام برای همه ماست اما صحبت‌های آقای اسدی باعث شده طرفداران استقلال اکنون برابر تیم‌ملی قرار گیرند و این خلاف چیزی است که همه ما می‌خواهیم. از طرفداران عزیزاستقلال می‌خواهم مثل همیشه با احترام به پرچم ایران برای موفقیت و حمایت از آن در کنار تیم‌ملی حضور داشته باشند و به مسائل و اتفاقات حاشیه‌ای کاری نداشته باشند. همه ما در کنار هم به موفقیت ایران و حضور در جام‌جهانی روسیه و برافراشته شدن پرچم ایران در آن تلاش می‌‌کنیم.

علیرضا اسدی (دبیرکل) سید جلال حسینی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران کارلوس کیروش(سرمربی)

ارسال به تلگرام


15:03  1394/08/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن