تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804347938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسدی: برای فرگوسن بابت این شاگردش متاسفم/ کی‌روش: صحبت کردن این آقا در مورد فرگوسن خنده‌دار است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اسدی: برای فرگوسن بابت این شاگردش متاسفم/ کی‌روش: صحبت کردن این آقا در مورد فرگوسن خنده‌دار است
سرمربی تیم ملی فوتبال و دبیرکل فدراسیون به درگیری های لفظی خود ادامه دادند.
به گزارش نامه نیوز، درگیری های لفظی کارلوس کی روش با اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و درحالی که کفاشیان خواسته بود به این صحبت ها پایان دهند، امروز هم این مسائل ادامه پیدا کرد.

ابتدا مصاحبه ای از اسدی در مطبوعات منتشر شد: «آقاي شاگرد فرگوسن نمي‌دانيد بركناري دبيركل فدراسيون فوتبال به عنوان بالاترين مقام اجرايي كوچك‌ترين ارتباطي به شما ندارد؟ اگر عنوان شده من در كار تيم ملي دخالت مي‌كنم پس اين صحبت شاگرد فرگوسن چه معنايي دارد؟ آيا دخالت در امور فدراسيون و مسائلي كه به او مرتبط نمي‌شود، نيست؟ من متاسفم كه فرگوسن چنين شاگردي داشته است!»

پس از آن نیز کیروش در نشست خبری به جنجال هایش ادامه داد: « شخصی که این صحبت‌ها را مطرح کرده نمی‌شناسم و به یاد نمی‌آورم که او مقام قهرمانی یا افتخاری کسب کرده باشد. مسئله‌ای که امروز با آقای کفاشیان صحبت کردیم و قرار شد از این به بعد هر شخصی در فدراسیون فوتبال صحبت توهین آمیز و یا تحقیرآمیز انجام دهد، وکیل حقوقی من و شخص ریاست فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری خواهد کرد. از رییس فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان دستور کتبی گرفتم و دیگر اجازه صحبت کردن درباره این مسائل حاشیه‌ای را ندارم. واقعا جالب است که او درباره فرگوسن نظر داده است (با خنده!). نمی‌توانم جلوی خنده خودم را بگیرم. آیا ایشان قهرمان اروپا شده بودند؟ آیا قهرمان جهان شده بودند؟ 8-9 تا از بازیکنان تیم ملی کنار گذاشته شده بودند و او به تیم ملی دعوت شد. خواهش می‌کنم من را بیشتر به خنده نیندازید چون من دردی دارم که خندیدن تشدیدش می‌کند. من 4 دروازه‌بان در تیم ملی دارم. یک کارمند فدراسیون که اجازه صحبت درباره مسائل فنی را ندارد این صحبت‌ها را مطرح کرده در صورتی که ایشان باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشند. ایشان باید به مشکلات عدیده‌ای مانند مشکلات زمین فوتبال بپردازند.»

کی‌روش همچنین در مورد چالش جدید با رحمتی گفت: همیشه گفته‌ام که رحمتی بازیکن بسیار خوب و مورد علاقه من است اما جزئی از برنامه‌های من در تیم ملی نیست. او 35 ساله است و من جام جهانی را پیش رو دارم. در حال حاضر دروازه‌بان‌های تیم ملی علیرضا حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی که از تیم بزرگ پرسپولیس آمده است، هستند. من سال‌های قبل هم از سپاهان یک دروازه‌بان به تیم ملی آوردم به نام رحمان احمدی که کمک زیادی به صعودمان به جام جهانی کرد. در آن برهه از زمان به خاطر اشتباهاتی که مقابل ازبکستان، قطر و لبنان انجام داد ترجیح دادم دروازه‌بان تیمم را عوض کنم. من این حق را دارم که بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنم.  روزی که به رحمتی احتیاج داشته باشم، بعد از حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا مکانی او را دعوت می‌کنم.
 
وی در واکنش به این که باشگاه استقلال گفته است اگر کی‌روش رفتارهایش را ادامه دهد، دیگر به تیم ملی بازیکنی نمی‌دهد، اظهار کرد: صحبت‌های من درباره شخصیت معنای ساده‌ای دارد. رحمتی یک روز قبل از بازی تیم ملی از حضور در دروازه‌ شانه خالی کرد. ما به او فرصت دادیم که از بازیکنان و مردم عذرخواهی کند اما او این کار را هم انجام نداد. برای شخص بنده او دیگر جایی در تیم ملی نداشت. بازیکنی که این کار را می‌کند، به تیم ملی هم اعتنا نمی‌کند. امیدوارم به نظر من احترام گذاشته شود. به یاد دارم سوشا مکانی در کره جنوبی و در استادیوم اولسان دوبار توسط مربی کره‌ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت. او در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند که میلیون‌ها هوادار دارد و هر از گاهی هم در ترکیب تیم ملی هم جای نمی‌گیرد اما طرفداران پرسپولیس در این باره ناراحت نمی‌شوند. وظیفه کارمند فدراسیون نیست که در این باره اظهارنظر کند و تنها هدف او قرار دادن استقلال مقابل پرسپولیس بوده است. این تنها دلیلی است که می‌توانم برای آن بیان کنم.

پس از این بار دیگر نوبت به اسدی رسید که پاسخ کی روش را بدهد. وی گفت: همه در مورد رحمتی صحبت کردند آیا همه افراد قصد داشتند که اختلاف ایجاد کنند؟ اجازه بدهید هر کسی وظیفه خود را انجام بدهد. در این شرایط وضعیت بهتر خواهد شد. افتخار می‌کنم که کارمند فدراسیون هستم مگر بد است؟‌! کفاشیان هم کارمند فدراسیون است. کفاشیان که به عنوان کارفرمای کی‌روش به حساب می‌آید و قرارداد او را امضاء‌ کرده هم کارمند فدراسیون است. اگر کارمند بد است که من حرفی دیگر ندارم. اسدی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده در صورت بردن نام فرگوسن او خنده‌اش می‌گیرد، گفت: خوشحال می‌شوم او لبخند بزند. من کار خود را ادامه می‌دهم هرکس هم باید کار خودش را انجام دهد. صحبت کردن تحریک‌آمیز و استفاده از لحن تند نشان از ضعف شخصیت آدمهاست اگر من این فضا را ایجاد کردم چرا آنها وارد این فضا شدند. من جدال لفظی با کسی ندارم اگر صحبتی هم می‌کنم به خاطر تیم ملی کشورم است. اصلاً ببینید این آقا را چه کسی آورده است از کدام هواپیما پیاده شده است. من به اندازه خودم در فوتبال کشورم شاخصه‌هایی دارم آیا بازیکن تیم ملی شاخصه نیست؟! وی در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده دعوت اسدی به تیم ملی به خاطر حذف 8-9 بازیکن بوده است، گفت: اشکالی ندارد قرار نیست که هم اکنون مرا دعوت کنند من هم کی‌روش را به مناظره پزشکی دعوت نکرده‌ام که او در این زمینه بی‌سواد است. نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. دنبال دعواهای شخصی نیستم بلکه تیم ملی از همه چیز مهمتر است. فکر می‌کنم عاقلان صبورتر عمل می‌کنند باید همه کمک کنیم تا تیم ملی به برتری برسد و پیروزی تیم ملی را می‌خواهیم.



۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن