تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد روان خودروها در سطح معابر منطقه 2 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۳ب.ظ)
تردد روان خودروها در سطح معابر منطقه 2 تهران موج - معاون امور شهري و فضاي سبز منطقه دو تهران از تردد روان خودروها در سطح معابر اين منطقه با وجود بارش شديد باران از 24 ساعت گذشته در اين منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو تهران، مجيد پريسايي با اعلام اين مطلب اظهار داشت: ساماندهي 80 درصد مسيرهاي آب‌گرفتگي اين منطقه تا قبل از فصل بارندگي انجام و موجب شده تا اکنون آب‌گرفتگي حاد در منطقه نداشته باشيم.
وي تأکيد کرد: اقدامات کارشناسانه بسياري بر روي معابر و زيرساخت‌هاي شهري منطقه توسط نيروهاي پرتلاش خدمات شهري و محيط زيست، به منظور کاهش معضلات و آب‌گرفتگي‌ها صورت گرفته و مسيرهاي آب‌گرفتگي در محدوده‌هاي سعادت‌آباد، ستارخان، خيابان ايثار، چمران، ملاصدرا، کوهستان، رمپ يادگار امام (ره) و بلوار بهزاد ساماندهي شده است.
وي افزود: شناسايي کامل نقاط حساس آبگير، بازسازي و رفع مشکل آن‌ها و اجراي طرح جهادي لايروبي انهار، کانال‌ها و دريچه‌ها از عوامل مؤثر در فقدان آب‌گرفتگي هستند.
معاون امور شهري و فضاي سبز دو تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته امسال در رابطه با ميزان بارش باران و با آماده باش تمامي واحدهاي گشت زني و اکيپ‌هاي خدمات شهري نواحي در نقاط حساس منطقه شامل تقاطع‌هاي خيابان فرهنگ، پل مديريت، بلوار عزيزي، کوهستان، گيشا، جلال آل احمد، ستارخان آب‌گرفتگي نخواهيم داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن