تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد تضميني بيش از 1500 تن دانه روغني در گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵ب.ظ)
خريد تضميني بيش از 1500 تن دانه روغني در گلستان موج - تا مورخ 8 آبان مقدار 1523 تن دانه روغني سويا و آفتابگردان تحويل مراکز خريد تضميني شرکت غله استان گلستان شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير کل شرکت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان گفت: 8 مرکز خريد در استان گلستان جهت خريد تضميني دانه‌هاي روغني راه اندازي شده است و تاکنون 1523 تن دانه روغني از انواع آفتابگردان و سويا را به نرخ خريد تضميني خريداري کرده‌اند.
رمضانعلي رياحي افزود: 2 مرکز خريد در شرق استان در شهرستان‌هاي گرگان و گاليکش مقدار، 345 تن آفتابگردان را از کشاورزان تحويل گرفته‌اند.
رياحي اظهار داشت: همچنين از اقصي نقاط شرق، غرب و مرکز استان نيزمقدار 1178 تن دانه سويا تحويل 6 مرکز خريد تضميني شده است.
وي تصريح کرد: امسال سطح زير کشت دانه‌هاي روغني در استان 25000 هکتار است.
مدير کل شرکت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان در پايان گفت: استان گلستان با توليد 65 تا 70 درصد دانه روغني سويا داخلي، رتبه نخست توليد در کشور را دارا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن