تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815581115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل نخبگان بر اساس طرح تفصیلی شهر قزوین احداث شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نائب رئیس شورای شهر قزوین:
پل نخبگان بر اساس طرح تفصیلی شهر قزوین احداث شده است

بلوار نخبگان قزوین


شناسهٔ خبر: 2955209 - یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
استانها > قزوین

قزوین- نائب رئیس شورای اسلامی قزوین گفت: ساخت پل نخبگان و اصلاح هندسی آن بر اساس طرح تفصیلی و جامع ترافیک صورت گرفته است. به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخزاد در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که روز یکشنبه در تالار مردم برگزارشد، اظهارداشت: احداث پل نخبگان و اصلاح هندسی هایی که پس از آن صورت گرفت، بر اساس طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیک استان بوده است. وی بیان کرد: درخواست اهالی منطقه مورد بررسی دقیق کارشناسان و صاحب نظران قرار خواهد گرفت و پس از آن نتیجه نهایی اعلام می شود، هرچند نمی توان بر خلاف طرح های بالادستی عمل کرد البته ساخت پل از مسیر بلوار نخبگان به سمت باراجین با موانع فنی و کارشناسی مواجه شده است. فرخزاد تصریح کرد: از محل زیرپل اتوبان هم یک ورودی برای بلوار نخبگان پیش بینی شده و ساکنان و کسبه برای خروج از بلوار می توانند از آن استفاده کنند.

محمد رضا صدیقی نایب رئیس کمیسیون عمران شورا هم در خصوص لزوم حل مشکلات روستای باراجین و توجه به خواسته های مردم اظهارداشت: روستای باراجین در چهار کیلومتری قزوین و نزدیک مرکز استان واقع شده و به دلیل توریستی بودن منطقه، وجود بقعه امامزاده اسماعیل قابلیت جذب گردشگر را دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود. رئیس کمیسیون شورایاری تأکید کرد: به منظور پیگیری و حل مشکلات روستای باراجین لازم است شورایارانی انتخاب شوند تا به عنوان منتخبان توانمند شورای شهر در منطقه فعالیت کرده و نواقص و مشکلات را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری کنند. صدیقی بیان کرد: آب، برق، آسفالت معابر باقیمانده، روشنایی یکی از مسیرهای دسترسی به روستا، حصار کشی آرامستان های باراجین، فضای سبز، نام گذاری معابر، ارائه خدمات فرهنگی و ورزشی و پارکینگ عمومی از جمله نیازهای مردم منطقه است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به بازدید اعضای شورا از روستای باراجین گفت: با توجه به اینکه این منطقه در نواحی منفصل شهری قرار دارد ساکنین آن باید از خدمات مناسب شهری بهره مند شده و نیازهای آنها تامین شود. صدیقی با تشکر از شهرداری برای روکش آسفالت محدوده امامزاده باراجین و معابر روستا افزود: موضوع خودیاری شهروندان این منطقه برای آسفالت معابر بویژه کوچه ها با توجه به محدودیت منابع شهرداری ضروری است.

وی گفت: برای حل مشکلات باراجین باید وضعیت زمین های عمومی و بدون مالک مشخص شود تا بتوان برای آبرسانی ناحیه و ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی هم اقدام کرد که رسیدن به نتیجه مستلزم همکاری مردم روستاست. این عضو شورا با اشاره به توریستی بودن منطقه و حضور جمیعت زیادی از مردم در روزهای پایانی هفته در این منطقه اظهار داشت: شهرداری قزوین به همراه دستگاههای خدمات رسان چون شرکت های آب و برق تصمیمات خوبی برای حل مشکلات این روستا که در حریم شهر قزوین واقع شده گرفته اند و شورای اسلامی شهر نیز برای تامین نیازهای ساکنان جدی است. نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اظهارداشت: شورا تاکید دارد تا با اختصاص اعتبار مناسب در بودجه سال ۹۵ شهرداری برای نواحی شهری مانند روستای امامزاده باراجین مراکز عمومی مانند آتش نشانی، کلانتری و دیگر مراکز خدمات رسان در این منطقه احداث شود. در این جلسه مدیر ناحیه یک شهری، مدیرعامل سازمان های مدیریت پسماند، عمران و اتوبوسرانی گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده در روستای باراجین ارائه کردند. در ادامه علیزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اظهارداشت: به منظور تأمین آب منطقه و استقرار مخزن با ظرفیت بیشتر، نیازمند همکاری اهالی روستا برای معرفی زمین های عمومی هستیم.

نماینده شرکت توزیع نیروی برق استان هم پیرامون حل برخی از مشکلات روشنایی باراجین گفت: ایجاد روشنایی معابر روستا پیش از این از سوی شرکت برق صورت گرفته و برای تأمین روشنایی معابری که در ردیف محدوده شهری قرار گیرند، مشکلی نداریم. همچنین در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بر لزوم حل مشکلات و نواقص حریم شهری باراجین و بهره مندی از خدمات مراکز عمومی شهری، لزوم توسعه روستا، توجه به امامزاده، رونق گردشگری و کوهنوردی، ساخت مراکز خدمات عمومی و فرهنگی و ورزشی تاکید شد. در این نشست مشکلات اهالی روستای باراجین و نیز بررسی مشکلات کسبه بلوار نخبگان با حضور نمایندگان آنان بررسی شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن