تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804763119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامیابی‌نیا:بغض‌کردم و گفتم خدایا چرا باید ببازیم؟


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کامیابی‌نیا:بغض‌کردم و گفتم خدایا چرا باید ببازیم؟
هافبک دفاعی پرسپولیس معتقد است تیمش به کمترین استحقاقش در دربی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا با حضور جلوی دوربین ما درباره اتفاقات بازی با استقلال صحبت کرد.

کامیابی نیا درباره سیستم برانکو ایوانکوویچ که در این بازی با تک هافبک دفاعی به میدان رفته بود گفت: خیلی سخت بود و نیاز به دوندگی بیشتری داشت اما بازیکنانی که در کنارم بازی می کردند شرایط خوبی ایجاد کردند. با محسن مسلمان خیلی صحبت می کردم که در زمانی که توپ در اختیار حریف است در کنارم حضور داشته باشد. به هرحال این دوندگی باعث شد تا به خواسته مان در این بازی برسیم.

وی درباره زوج خود در خط هافبک و احمد نوراللهی گفت: جنگندگی و دوندگی خیلی کمک می کند به تیم ما و نکاتی که برانکو به ما می گوید باعث شده خیلی با هم هماهنگ شویم. من و احمد خیلی با هم هماهنگ هستیم.

کامیابی نیا درباره تاثیر برانکو و شرایط فنی اش گفت: شخصیت خوبی دارد و با همه یک جور برخورد می کند و دومین فاکتور مثبت او این است که ساده ترین تمرین را هم با جدیت دنبال می کند. ریکاوری ما هم با تیم های دیگر متفاوت است و دقیقا مطابق باشگاه های اروپایی ریکاوری می کنیم و هیچ جا ندیده بودم که در ریکاوری وزنه بزنیم.

هافبک دفاعی موثر پرسپولیس در دربی درباره این بازی گفت: شیرین ترین جمله ای که هواداران بعد از بازی به من گفتند این بود که "شیر مادرت حلالت" و خیلی از آن راضی هستم. مربیانم نیز به من زنگ زدند و آقای علی عزتی نیز که در نفت کاپیتانم بود به من زنگ زد و از بازی ام تعریف کرد.

کامیابی نیا درباره انتقاداتی که از او بابت خطاهای زیادش می شود نیز گفت: این انتقاد را قبول دارم. بعد از دربی خیلی صحنه ها را مرور کردم و فیلم بازی را هم خواهم و سعی می کنم این مساله را هم برطرف کنم.
وی در مورد شکست شان تا ثانیه های پایانی و اینکه در آن لحظات ناامید شده بودند یا خیر گفت: من از دقیقه 70 به اسکوربرد نگاه می کردم. با توجه به اینکه اولین دربی ام نیز بود دوست نداشتم بازی را واگذار کنم. مدام در دلم می گفتم آخه چرا باید با این بازی زیبا نتیجه را به حریف واگذار کنیم. دقیقه 90 کرنر می زدیم که بغض کردم و گفتم مگر می شود اینقدر حمله کنیم و گل نزنیم و وقتی که گل را زدیم اصلا متوجه گلزن نشدم و بهترین روز زندگی ام بود و نمی دانم چقدر شادی کردیم.

کمال کامیابی نیا درباره بازی دفاعی استقلال نیز گفت: استقلال و آقای مظلومی اینقدر در لاک دفاعی رفتند و بازیکن دفاعی به کار گرفتند که فکر می کنم قصد داشتند لوکا ماریچ را هم از تیم ما بگیرند و از او نیز استفاده کنند!

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد عملکردش در ضدحملات استقلال گفت: چیزی که یاد گرفتم این است که بعد از توپ گیری ام پاس سالمی بدهم که توپ گیری ام به چشم بیاید و خوشحالم که این مساله را در بازی ام اضافه کرده ام. امیدوارم در این فصل حداقل یک جام به دست بیاوریم و مطمئنا آن را تقدیم هادی نوروزی خواهیم کرد. هدفم تیم ملی است و امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانم مهره ای تاثیرگذار برای تیم باشم و پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کنم.

کامیابی نیا در پایان درباره اینکه گفته می شود شخصیتی سرد و بی روح دارد نیز گفت: اینطور نیست و این مساله فقط در زمین وجود دارد و تلاش می کنم روی بازی تمرکز کنم و در زمین با کسی شوخی ندارم.

پرسپولیس تهران کمال الدین کامیابی نیا

ارسال به تلگرام


15:27  1394/08/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن