تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط آتش رویایی برای پرانتقادترین تیم لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خط آتش رویایی برای پرانتقادترین تیم لیگ
با نگاهی به جدول لیگ پی می‌بریم استقلال با 19 گل زده بهترین خط حمله لیگ را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این آمار در حالی برای استقلال به ثبت رسیده و آنها را صاحب خطرناک‌ترین خط تهاجمی لیگ پانزدهم کرده است که در هفته‌های گذشته انتقادهای زیادی از نمایش تیم پرویز مظلومی صورت گرفته است. بسیاری از منتقدان فقدان یک بازیساز قهار برای نظم دادن به مباحث تاکتیکی در استقلال را بزرگترین ضعف این تیم دانستند. اما در همین شرایط تیم مظلومی با ثبت 19 گل زده در 11 هفته لیگ صاحب خط آتشی رویایی شد. مهاجمانی که هر یک از کوچکترین فرصت خود برای گلزنی نهایت بهره را بردند و از آن مهمتر ثابت کردند استقلال این فصل بیشتر از هر چیزی فوتبال تهاجمی را می‌پسندد. چه بسا اگر مشکلاتی که جاسم کرار در طول این هفته‌ها رقم زد پیش نمی‌آمد، با حضور پلی‌میکر عراقی تیم پرویزخان آمار گل زده بیشتری هم به ثبت می‌رساند چون در غیاب همین بازیکن مهاجمانش موفق به زدن 19 گل شدند.

بعد از استقلال تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس با 16 گل زده صاحب دومین خط آتش بی‌رحم لیگ پانزدهم هستند. در این بین شاگردان برانکو آمار جالب توجه‌تری نیز به ثبت رسانده‌اند آن هم زدن گل در تمام بازی‌هایشان در این فصل است. پرسپولیس هر هفته بهتر از هفته قبل بازی کرد و مزد این بازی خوب را با نتایج مناسب گرفت تا به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهد. پرسپولیس در همان روزهایی هم که خوب نتیجه نمی‌گرفت در فاز تهاجمی نمایشی باب میل طرفدارانش ارائه می‌داد و مهاجمان این تیم از هر فرصتی یک گل می‌ ساختند گرچه زحمات آنها به خاطر ضعف مدافعان و دروازه‌بان تیم هدر می‌ رفت.

ذوب‌آهن هم وضعیتی شبیه به پرسپولیس داشت، تیمی که فصل را خوب آغاز نکرد رفته رفته نشان داد قهرمانی‌اش در جام‌حذفی پارسال اتفاقی نبود چون یحیی تیمی ساخته بود که با حفظ اسکلت اصلی‌اش می‌تواند در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. زدن 16 گل در 11 بازی نشان می‌دهد این مربی جوان همچنان روی بحث‌های تاکتیکی و تهاجمی‌اش سماجت خاصی دارد.

بعد از این تیم‌ها تراکتورسازی و راه‌آهن با ثبت 13 گل در جایگاه سوم جدول بهترین خطوط تهاجمی لیگ قرار دارند که انتظار می‌رفت تبریزی‌ها با در اختیار داشتن بهترین مهره‌های تهاجمی حال حاضر فوتبال ایران آمار بهتری از خود به ثبت می‌رساندند.

ذوب آهن اصفهان پرسپولیس تهران استقلال تهران

ارسال به تلگرام


12:40  1394/08/10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن