تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820091698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني ايران: پروژه هاي مشترک تنها با فعالان توانمند انگليسي اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰ق.ظ)
وزير تجارت انگليس: آماده اجراي پروژه هاي عظيم زيرساختي براي اعتماد سازي هستيم؛ رئيس اتاق بازرگاني ايران: پروژه هاي مشترک تنها با فعالان توانمند انگليسي اجرا مي شود موج - ايران يک پايگاه امن براي توليدات مشترک براي همه کشورهاست و نبايد طرف هاي تجاري، ايران را به عنوان بازار مصرفي نگاه کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن جلال پور رئيس اتاق ايران در ديدار با فرانسيس ماد، وزير تجارت و معاون وزير امور خارجه بريتانيا به اهميت نگاه دولت به بخش هاي خصوصي در آينده اقتصاد کشور و منطقه اشاره داشت و اظهار کرد: همکاري هاي مشترک در زمينه هاي مختلف با هدف بهبود ذهنيت ملت و دولت ايران از انگلستان را خواستار شد.
جلال پور با اشاره به ديدار دو ماه اخير با هيأت هاي تخصصي انگلستان نيز ادامه داد: شرکت هاي توانمندي حضور پيدا کردند که نشان دهنده نگاه مثبت اين کشور به آينده اقتصاد ايران است.
رئيس اتاق بازرگاني کرمان افزود: در دوران جديدي که در حوزه اقتصاد رو به رو هستيم برنامه هاي بسياري براي توسعه کشور و قوي تر کردن نقش بخش هاي خصوصي و کارهاي پايدار و مستحکم، داريم که در اين راستا، تجار و فعالان اقتصادي ما علاقه دارند که با کشورهايي که توان و ظرفيت بالايي دارند، براي انجام کارهاي مشترک در ايران و منطقه ارتباط داشته باشند.
رئيس پارلمان بخش خصوصي ايران تصريح کرد: با بعضي از کشورها کار کردن و فعاليت هاي قبلي و حتي کارهاي جديد آسان و سهل تر است اما با کشور انگلستان بعلت سختگيري ها و مواضعي که در دوران تحريم ها عليه ايران اتخاذ نمود منجر به ثبت ذهنيت منفي در ميان مسئولان و مردم کشور شد و از اين جهت شرايط آماده آنچه که در نظر داريم، نيست.
رئيس اتاق بازرگاني ايرن با تاکيد بر آنکه نبايد در آينده اقتصاد دنيا، ايران به عنوان يک واردکننده شناخته شود نيز اضافه کرد: توصيه ما به تمامي کشورها آن است تا با نگاه به ايران به عنوان پايگاهي امن در منطقه براي توليد مشترک به جاي بازار مصرفي است .
جلال پور به نقش انگلستان در تغيير مواضع براي ثبت و تدوين کالاهاي دوگانه اشاره کرد و گفت: اميدواريم همکاري هاي بيشتري در اين خصوص انجام گيرد تا آينده روابط روشن تر از گذشته باشد.
رئيس اتاق ايران به توسعه مناسبات اقتصادي بين دو کشور در زمينه هاي نفت، گاز، انرژي و شرکت هاي دانش بنيان، و زمينه هاي مختلف ديگر اشاره کرد و گفت: اعزام هيات هاي تخصصي و ملاقات با همتايان ايراني خود براي انجام کارهاي اشتراکي گزينه مناسب براي رسيدن به اهداف مشترک است.


در ادامه فرانسيس ماد وزير تجارت انگلستان با اشاره به ارتباط گذشته ايران از طريق بخش هاي مالي انگلستان با سرويس هاي پولي و بانکي دنيا گفت: لندن اکنون به عنوان مرکز مالي دنيا مي تواند همان نقش را ايفا نمايد ؛ شرکت هاي همراهي کننده ما در حوزه هاي مختلف مالي، سرمايه گذاري و تجاري آماده توسعه همکاري ها با ايران هستند.
وي ادامه داد: اين شرکت ها در بخش هاي نفت و گاز، خدمات انرژي و صنعت که در منطقه کارهاي ارزشمندي به انجام رسانده اند و در گذشته نيز با ايران همکاري داشته اند، اکنون آماده سرمايه گذاري و انتقال تکنولوژي براي توسعه همکاري هاي پايدار و طولاني مدت هستند.
وزير تجارت انگليس خاطرنشان کرد: در زمينه زيرساخت ها ما آماده تامين و ارائه خدمات براي انجام سرمايه گذاري سريع و هدف گذاري براي حصول نتيجه در مدت زمان کوتاه هستيم و شرکتهاي معروف انگلستان در زمينه مهندسي و اجراي پروژه هاي عظيم ريل سازي، جاده سازي و بندرگاه ها حضور دارند تا کارهاي زيربنايي را با سرعت به اتمام برسانند تا مردم و دولت ايران نتايج آن را مشاهده نمايند.
وي افزود: ما منتظر اجرايي شدن سريعتر برجام در يک ماه آينده هستيم تا شرکت هاي انگليسي بتوانند همکاري هاي اقتصادي مشترک و يافتن شرکاي تجاري خود در ايران را به انجام برسانند تا به نتايج قابل لمس و زودرس دست يابند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن