تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کومان: بايد از مربيان انگليسي حمايت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۱ب.ظ)
کومان: بايد از مربيان انگليسي حمايت شود موج- سرمربي باشگاه ساوتهمپتون به دفاع از مربيان بومي انگليس پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، رونالد کومان، سرمربي باشگاه ساوتهمپتون، معتقد است که بايد از مربيان بومي فوتبال انگلستان حمايت شود.
در حال حاضر تنها 5 تيم در ليگ برتر انگلستان هستند که سرمربي انگليسي دارند و کومان تاکيد کرد که آن ها بايد مورد حمايت باشگاهشان قرار بگيرند.
وي در اين خصوص گفت: فکر مي کنم در ليگ برتر انگلستان بايد هميشه چند مربي خارجي حضور داشته باشند؛ زيرا ايده ها و افکار متفاوتي را وارد فوتبال مي کنند. از طرف ديگر اين مهم است که مربيان داخلي نيز مشغول به کار باشند ولي در آخر، تصميم گيري براي ماندن آن ها با باشگاه است. شايد يکي از دلايل، عدم نتيجه گيري آن ها در رقابت هاي اروپايي باشد. فوتبال انگليس شدت و هيجان بالايي دارد و تماشاي مسابقات آن براي همه جذاب است. همچنين تيم هاي بزرگ متعددي در اين ليگ وجود دارد و اين دليلي بود که من دوست داشتم در انگليس کار کنم. به عنوان مثال، ادي هاو يک مربي بسيار با استعداد است. که بازيکنان جوان را درک مي کند و کار خود را به بهترين شکل انجام مي دهد. وي کسي است که تيمش را به ليگ برتر آورده است، اما مانند هر باشگاه ديگر، اين به رئيس و مالکان باشگاه بستگي دارد که آن ها چگونه فکر مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن