تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804357110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه سازمان ليگ براي دربي ۸۱: بهترين تماشاگران آسيا را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹ب.ظ)
بيانيه سازمان ليگ براي دربي ۸۱: بهترين تماشاگران آسيا را داريم موج-حماسه هاي ناب ايراني اسلامي روز جمعه هشتم آبان ۹۴و در پي برگزاري شهرآورد هشتاد و يکم بار ديگر نشان داد ورزش بويژه فوتبال مي تواند عاري از پلشتي ها و بدي ها باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان ليگ فوتبال ايران طي بيانيه‌اي از همه دست اندرکاران برگزاري ديدار استقلال-پرسپوليس به شرح زير تقدير و تشکر کرد:
۱-برگزاري مراسم هفتمين روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران با وفايش از ساعت ۱۱ صبح و مشارکت گرم هواداران دو تيم و اوج آن غريو يکصد هزار نفره لبيک يا حسين در هنگام عزاداري هوادارن با نواي گرم سيد مجيد بني فاطمه و ذاکر اهل بيت حاج حميد منتظر بود. حماسه عزاداري يکصد هزار نفره تداعي کننده حضور سپاهيان محمد رسول الله (ص) در دهه ۶۰ و هنگام اعزام به جبهه‌هاي دفاع مقدس بود که بار ديگر فضاي ورزشگاه آزادي را متبرک به نام مقدس امام حسين (ع) کرد و پيوند قلبي نسل سوم انقلاب را با ائمه اطهار ترسيم و نماد فرهنگي فوتبال به عنوان ورزش اول ايران اسلامي بود.
۲- حرکت خود جوش هواداران دو تيم در تکريم چهره‌هاي فقيد فوتباليست از دو باشگاه استقلال و پيروزي و مشارکت همه جانبه و همزمان نماد همدلي و روح برجسته ورزش يعني اخلاق بود و تماشاگران ايراني يک بار ديگر ثابت کردند که بهترين تماشاگران آسيا هستند.
۳- رعايت اصول اخلاقي توسط مربيان و بازيکنان دو تيم که عليرغم يک بازي قوي، جذاب و مقتدرانه نمايش ارزشمند رقابت سالم و جوانمردي در مستطيل سبز بود.
۴- با تشکر از کادر داوري و نظارت که با دقت عمل بيشتر توانستند بهترين قضاوت عادلانه را ارائه نمايند.
۵- شکستن رکورد خريد سي هزار بليت از طريق اينترنت و در روزهاي قبل از مسابقه موفقيت طرح الکترونيکي نمودن فروش بليت و همراهي هواداران و فرهنگ سازي اين اقدام مهم را که براي تکريم تماشاگران و تسهيل ورود اين عزيزان طراحي شده را نويد مي دهد.
۶- حضور قريب يکصد هزار تماشگر شايسته در يک روز باراني ارائه خدمات بهتر براي سرويس دهي و اياب و ذهاب آنان توسط دستگاه‌هاي ذي ربط را ضروري مي‌کند و جا دارد از ايجاد زمينه انتقال مستقيم هواداران از محل مترو به ورزشگاه آزادي توسط عوامل ذيربط تقدير و تشکر شود.
۷- از تلاش ارزنده مسوولان و کارکنان شهرداري منطقه ۲۲ که در اسکان وتغذيه علاقه مندان شهرستاني به شکل وزين همت نمودند به نمايندگي از جامعه فوتبال صميمانه سپاس گزاري و تقدير مي‌کند.
۸-از کانون هوادارن دو باشگاه استقلال و پرسپوليس و به ويژه علاقه مندان شايسته فوتبال که روز زيباي فوتبالي را با عطر مقدس نام سيد و سالار شهيدان با اقدامات فرهنگي خود متبرک کردند،همچنين از گروه تواشيح بين المللي حرا و گروه دمامه زني که با نواهاي مذهبي و مداحي خود فضايي معنوي، فرهنگي و عاشورايي به ورزشگاه آزادي دادند سپاسگزاري مي کنيم.
۹- از مسوولين و کارکنان ورزشگاه آزادي، فرماندهي محترم ناجا و اعضاي يگان ويژه تيپ امام خميني (ره)، پليس راهور تهران بزرگ، استانداري، فرمانداري، شوراي تأمين، مسوولين صدا وسيما بويژه شبکه سوم سيما و رسانه‌هاي ديداري و نوشتاري، حراست وزارت ورزش و جوانان، هيأت فوتبال استان تهران، اتوبوسراني، آتش نشاني، اورژانس، جمعيت حاميان هوادراران فوتبال و ساير نهادهاي ذي ربط که در برگزاري اين بازي باشکوه اهتمام ورزيدند صميمانه سپاسگزاري مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن