تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819871571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف بزرگ‌ترين محموله مرفين کشور در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۱ب.ظ)
کشف بزرگ‌ترين محموله مرفين کشور در سال 94 موج - فرمانده انتظامي استان کرمان از کشف يک تن و 326 کيلوگرم مرفين از جاساز يک دستگاه کانتينر «دانگ فنگ» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ رضا بني اسدي گفت: ماموران پليس کرمان در راستاي مبارزه بي‌امان با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني از انتقال محموله سنگين مواد مخدر که در شهرستان ايرانشهر بارگيري شده و به سمت مشهد در حرکت بود، اطلاع يافتند.
وي بيان کرد: در ادامه اين اقدامات اطلاعاتي و پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان، روز گذشته در ايستگاه بازرسي «مرصاد» واقع در سه راهي «راين» کرمان، ماموران به يک دستگاه کاميون کشنده «دانگ فنگ» مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بني اسدي افزود: پليس با انجام بازرسي‌هاي تخصصي سرانجام جاساز حرفه‌اي تعبيه شده در کفي اين کانتينر را کشف کرد و پس از باز کردن آن با يک هزار و 102 بسته ماده مخدر مرفين به وزن يک تن و 326 کيلو و 400 گرم مواجه شد.
فرمانده انتظامي استان کرمان بيان داشت: در اين عمليات علاوه بر توقيف کانتينر حامل مواد مخدر يک نفر قاچاقچي نيز دستگير و به همراه مواد کشف شده به مراجع ذي‌صلاح تحويل داده شد.
سرهنگ بني اسدي در ادامه با بيان اين که پليس کرمان به هيچ عنوان اجازه جولان به توزيع‌کنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر را نخواهد داد، افزود: از شهروندان تقاضا داريم تا هرگونه موارد مشکوک را ضمن تماس با سامانه 110 با پليس در ميان بگذارند.
گفتني است؛ اين محموله بزرگ‌ترين محموله مرفين کشور در سال 1394 بود و جالب است بدانيد که از هر 10 کيلو ترياک، يک کيلو مرفين به دست مي‌آيد و اين محموله معادل بيش از 13 تن ترياک است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن