تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819403315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید سفرای کشورها از اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: بازدید سفرای کشورها از اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط زنجان استان‌ها > زنجان - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از بازدید سفرای کشورهای اوگاندا، بنگلادش ، تونس و پاکستان از اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر صيدي در این رابطه بیان کرد: به منظور افزايش تعاملات تجاري و اقتصادي استان با كشورهاي جهان، سفراي كشورهاي تونس، بنگلادش، اوگاندا و پاكستان از اولين نمايشگاه توانمندي هاي صنايع كوچك و متوسط بازديد كردند. وي استقبال از اين نمايشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اينكه اين اولين نمايشگاه تخصصي در زمينه صنايع كوچك و متوسط است، با اين حال استقبال چشم گيري از آن به عمل آمده است. اين مقام مسئول اظهار کرد: سعي بر اين است كه با هماهنگياتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان سفرا و نماينگان ساير كشورها نيز از اين نمايشگاه بازديد نمايند. صيدي در پايان اظهار اميدواري كرد اين نمايشگاه به صورت ساليانه در سطح استان برگزار شود.

کلید واژه ها: استان زنجان -




شنبه 9 آبان 1394 - 13:28:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن