تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803083718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راز از دست دادن برتری استقلال در لحظه پایان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راز از دست دادن برتری استقلال در لحظه پایان
مربی استقلال تهران به دقایقی که بعد از پایان وقت تلف شده در دربی لحاظ شد معترض است و می‌گوید ترکی زمان زیادی برای ادامه مسابقه لحاظ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مجید صالح شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی از عمکلرد استقلال در دربی دفاع کرد و کمی هم از ضعفشان مقابل پرسپولیس گفت.
کورنومترم اشتباه نمی‌کند کورنومترم را 12 سال است در لیگ برتر همراه خود دارم و همواره از آن استفاده می‌کنم. نیمه دوم دربی 51 دقیقه و 18 ثانیه و0.61 ثانیه لحاظ شد که این زمان لحظه‌ای است بازیکنان ما توپ را به میانه زمین آوردند و سوت پایان بازی زده شد. این را هم بنده معتقدم که در وقت‌های تلف شده مهدی رحمتی آسیب دید و لحظاتی برای مداوای او تلف شد. در دربی 2 دقیقه و 18 ثانیه علاوه بر 4 دقیقه‌ای که آقای ترکی گفتند منظور شد که حتی اگر زمان مصدومیت مهدی رحمتی را مد نظر قرار دهیم حداقل باید 30 یا 40 ثانیه به زمان بازی اضافه می‌شد. البته این را حدس می‌زنم اما قابل اثبات است.
ما متضرر شدیم، از راه‌آهن عذر خواهی کردند اکنون ما یک سوال دو گانه داریم! در بازی مثل راه‌آهن که 3 بر 3 دنبال می‌شد و حریف 10 نفره بود، 6 دقیقه وقت اضافه اعلام شد اما در دقیقه چهارم سوت پایان بازی به صدا درآمد که همان موقع گفتم هنوز نمی‌دانم در وقت‌های تلف شده باید دوباره تایم اضافه بگیریم یا خیر که در آن زمان نگرفتند. بعد از آن هم داوری از تیم راه‌آهن عذرخواهی کرد نه از استقلال. کارشناسان داوری آن مسابقات هم گفتند که استقلال کمتر از راه‌آهن متضرر نشد.
ترکی آماده سوت زدن بود در دربی حتی دیدم آقای ترکی دستگاه رادیو کنترلش را از پشتش خارج کرد تا سوت پایان مسابقه را بزند که توپ به محوطه جریمه ما آمد و اگر شاید آن توپ دفع می‌شد ایشان سوت را می‌زد اما اجازه دادند مسابقه ادامه پیدا کند و ما هم به این تصمیم احترام گذاشتم.
پرسپولیس تا صبح هم به ما گل نمی‌زد درست است که پرسپولیس حملات زیادی داشت اما با سیستم بازیشان آنها تا صبح هم به ما حمله می‌کردند نمی‌توانستند گل بزنند. فوتبال پرسپولیس را در 20 دقیقه از نیمه اول تقدیس می‌کنم و اینکه تیمی بازی مستقیم انجام می دهد. از خط دفاع و مهدی رحمتی تشکر می‌کنم چرا که تا همین چند وقت پیش از سازمان خط دفاعی ما انتقاد می‌شد اما برابر پرسپولیس و سپاهان نشان دادیم در دفاع هم خیلی خوب عمل می‌کنیم. در بازی با استقلال خوزستان هم از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که در یارگیری اشتباه گل خوردیم. این موارد نشان دهنده پیشرفت استقلال است.
شک ندارم پرسپولیس خوب بازی کرد در اینکه پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد شکی نیست ولی ما هم در ابتدای هر دو نیمه نمایش خوبی داشتیم. ضربه آزاد امید ابراهیمی هم نشان از کار خوب ما در نیمه دوم داشت ولی اینکه می‌گویند بعد از روی آوردن پرسپولیس به بازی مستقیم خط هافبک ما از بازی خارج شد باید در نظر گرفت که در این پست بازیکنان پرسپولیس هم از بازی خارج شدند.
پرسپولیس از 80 به بعد تاکتیک نداشت وقتی تیمی از دقیقه 80 به بعد مدافع وسطش را هم جلو می‌کشد نشان از بحث تاکتیکی نیست و نشان از بازی مستقیم حریف دارد. اگر ایرادی از تیم خودمان بگیرم در بحث خط حمله و انتقال توپ به مهاجمان است. در بازی با سپاهان به اندازه بازی پرسپولیس زیر فشار حملات بودیم اما در انتقال توپ و ضد حملات موفق کار کردیم و دو گل زدیم و دو فرصت جدی هم از دست دادیم که آن هم دلیل دارد.
زمان کمی برای تمرین داشتیم از آقایان تاج و بهروان که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم اما برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که از بازی استقلال با سپاهان و پرسپولیس تنها چهار روز فاصله است که دو روزش به خاطر پرواز ما می‌گذرد.
دروس کی‌روش آقای کی‌روش چند چیز به بنده یاد داد. زمانی که در کادر فنی تیم ملی بودم و در لابی هتل محل اردوی تیم بودیم کنار آقای کی‌روش نشستم که گفت می‌خواهم راجع به چیزی با تو صحبت می‌کنم. کی‌روش گفت مجید به نظر تو در لیگ برتر انگلستان که تیم‌هایی مثل چلسی، منچستر یونایتد، منچستر سیتی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام که تمام امکانات و سرمایه را دارند چرا فقط یک تیم به صورت متناوب قهرمان می‌شود؟ او بارها تکرار کرد فقط و فقط جزئیات موجب می‌شود این اتفاق بیافتد.
گل پرسپولیس تاکتیکی نبود به سیستم پرسپولیس ما گل نمی‌خوردیم. وقت تمام شده بود. گل پرسپولیس تاکتیکی نبود که ما بخواهیم بگوییم تیم حریف برتری مطلق داشت. جزئیاتی که به تیم‌های لیگ انگلستان مرتبط می‌شود هیچ ارتباطی به گل خوردن ما در دربی ندارد. گل هر لحظه اتفاق می‌افتد. جزئیاتی که در بیرون زمین، از اصفهان تا جمعه که مسابقه دربی بود موثر است. ما نباید از بازی سپاهان تا پرسپولیس فقط دو جلسه فرصت تمرین داشته باشیم.
تعویض‌های خوب مظلومی اگر می‌خواهیم دربی بهتری ببینیم و خودمان می‌گوییم می‌توانیم استقلال بهتری ببینیم به خاطر مسائل جزئی است. راجع به تعویض‌ها صحبت می‌کنند. به نظر من آقای مظلومی در تعویض بازیکنان در دربی بهترین تصمیم را گرفت. به نفرات ما و جوانانی که داریم نگاه کنید که اگر در دربی اشتباهی داشته باشند کل فصل را از دست می‌دهند. ما در قبال آینده بازیکنان مسئول هستیم و مجبور بودیم از نفرات با تجربه در دربی استفاده کنیم. نباید نفرات بازی سپاهان و پرسپولیس را مقایسه کرد.
باید بازی را نگه می‌داشتیم یک ایراد به تیم ما وارد است و این را در رختکن به بازیکنانمان گفتم. 15 بار توپ سوم را گرفتیم اما در زمین پرسپولیس فرصت را از دست دادیم. اگر تیم ما توپ را بیشتر در زمین پرسپولیس نگه می‌داشت یا لحظه آخر مدافع ما به جای سانتر به کنار تیر پرچم می رفت و چند ثانیه تلف می‌کرد این اتفاقات نمی‌افتاد. اینگونه جزئیات در بازی ما موثر است. جزئیاتی از این قبیل که دیده نمی‌شود در نتایج استقلال تاثیر گذار خواهد بود. جزئیات دو، سه ثانیه‌ای موجب می‌شود که فرصت‌ها را از دست بدهیم. این نکته منفی تیم ما است و باید اصلاح شود.

دربی (داربی) استقلال تهران مجید صالح (مربی)

ارسال به تلگرام


12:37  1394/08/09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن